Mitä odotat uudelta albumilta?

Echo

All that you can´t leave behind ja Atomic bomb saavat jatkoa tod. näk. parin vuoden sisällä. Onko odotukset korkeella vai matalalla kahden viimeisen levyn johdosta? Tässä varmasti tulee paljon hajontaa sen mukaan, onko tykänny kahdesta edellisestä. Jos joku tietää bändin vihjanneen tulevasta jotain, kertokaa sekin tänne. Tack!

9

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cloww

      Kaksi edellistä levyä on mielestäni ollut ihan hyviä. Mutta ne ovat olleet sellaista "turvallista" musiikkia. Ei ole ollut riskinottoja. Toivon että seuraava levy olisi jotakin erilaista ja sellaista kokeilunhaluista. Mutta jos seuraavaa levy jatkaa kahden edellisen levyn linjoilla, niin tulen ehkä pettymään vaikka levy muuten hyvä olisikin...

      • Echo

        Turvallisia levyjä on ollu joo, mut toisaalta niissäkin on paikoitellen ollu "sitä jotakin", mitä U2:n levyissä on ollu/mitä niissä PITÄÄ olla. Itselleni ei nykyinen suunta ole oikein auennut, Achtung babyn aikoja on jäänyt kaipaamaan. Mutta hyvä että bändi tuskin vähään aikaan edes harkitsee lopettamista, "Se" levy on mun mielestä vielä julkaisematta ja tätä mieltähän tais olla myös siihen @u2.comin kyselyyn vastanneet!


      • Cloww
        Echo kirjoitti:

        Turvallisia levyjä on ollu joo, mut toisaalta niissäkin on paikoitellen ollu "sitä jotakin", mitä U2:n levyissä on ollu/mitä niissä PITÄÄ olla. Itselleni ei nykyinen suunta ole oikein auennut, Achtung babyn aikoja on jäänyt kaipaamaan. Mutta hyvä että bändi tuskin vähään aikaan edes harkitsee lopettamista, "Se" levy on mun mielestä vielä julkaisematta ja tätä mieltähän tais olla myös siihen @u2.comin kyselyyn vastanneet!

        Tietysti noissa edellisissä levyissä on ollut hyvät hetkensä ja on ollut "sitä jotakin" mutta kuitenkin sellaista turvallista. Itsekin kaipaan noita Achtung Babyn ja Zooropan aikoja. Toivottasti U2:selta vielä tulee jotain mullistavaa. Achtung Baby 2 olisi kova sana. En tarkoita että pitäisi olla justiin samanlaista mutta jotain mullistavaa kuitenkin. Olen tainnut lukea jotain että seuraavalla levyllä olisi vaikutteita hip-hopista ja se taas ei minua sytytä...


      • Echo
        Cloww kirjoitti:

        Tietysti noissa edellisissä levyissä on ollut hyvät hetkensä ja on ollut "sitä jotakin" mutta kuitenkin sellaista turvallista. Itsekin kaipaan noita Achtung Babyn ja Zooropan aikoja. Toivottasti U2:selta vielä tulee jotain mullistavaa. Achtung Baby 2 olisi kova sana. En tarkoita että pitäisi olla justiin samanlaista mutta jotain mullistavaa kuitenkin. Olen tainnut lukea jotain että seuraavalla levyllä olisi vaikutteita hip-hopista ja se taas ei minua sytytä...

        Ei voi olla.. kannattaa muistaa, että U2 on sanonu medialle moniakin juttuja naama peruslukemilla. Viimeisin kuultiin Grammy-gaalassa, kun Bono ennen bändin esiintymistä sanoi U2:n olevan itseasiassa folk-yhtye! :D Toi juttu oli vielä niitä helpoiten tunnistettavia, meinaan bändiltä on vuosien aikana kuultu paljon sellasta minkä fanit on ottaneet tosissaan.

        Uudelta levyltä toivoisin jonkinsortin paluuta 90-luvulle, ei välttämättä koneiden pariin, mut sävellyspuolelta toivoisin jotain kaavoja rikkovampaa tyyliin Mysterious ways tai Until the end of the world.


      • Love town

        Riskinottoa, jotain uutta, kekseliästä kaipaan bändiltä. Seuraavalta albumilta sitä ei kannata odottaa, kun tämänhetkinen "trilogia" on vielä kesken.


      • Echo
        Love town kirjoitti:

        Riskinottoa, jotain uutta, kekseliästä kaipaan bändiltä. Seuraavalta albumilta sitä ei kannata odottaa, kun tämänhetkinen "trilogia" on vielä kesken.

        Eli voidaan sanoa että taiteellinen riskinotto puuttuu nyt vallan. Edge ainakin odottaa jo innolla studioon pääsyä, puolivalmiita biisejä on jonkin verran ja jotain uuttakin meinaavat kehitellä..


    • totuus on...

      The Unforgettable fire albumin jälkeen tutokset ovat olleet kamalia. Varsinkin 90-luvun jälkeen tehdyt laskelmoidut ja elottomat albumit. Bonon ylimielinen olemus vituttaa ja äijän laulun ääni on nykyisin ihan hirvittävää kuuneltavaa... raakunta on kamalempaa kuin Kirkalla.

      • Voxx

        mun mielestä taas vielä 90-luvulla U2 teki jotain omaa, vuodesta 2000 lähdettiin täysin väärään suuntaan. 2000-luku on tosiaan ollut yhtyeeltä laskelmoitua, en voi käsittää että tämä on sama bändi joka teki Achtung babyn, Joshua treen, Popin, Zooropan jne! Ja nekin levyt joita en maininnut, niiltäkin löytyy useita hyviä kappaleita ja paljon parempia kuin 2000-luvulta!


    • PopTart

      Että eipä tässä muuta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe