Onko kenelläkään kokemuksia mansikan varsien leikkaamisesta syksyllä?
Mansikan varsien leikkaaminen
4
2137
Vastaukset
- krassi
Tarkoitatko mansikan lehtiä? vaiko rönsyjä? Rönsyjä voi leikata tai repiä pois vaikka syksyllä, mutta en ole milloinkaan leikannut mansikan lehtiä pois.Keväisin olen haravalla postanut kuivaneet lehdet pois ja siinä kaikki.
Eihän ne tee mansikoita, jos niitä menee typistelemään.- Juuso
Olen kuullut että jotkut leikkaavat syksyllä lehdet pois ja seuraavana kesänä saavat marjoja normaalisti.
- manse
Juuso kirjoitti:
Olen kuullut että jotkut leikkaavat syksyllä lehdet pois ja seuraavana kesänä saavat marjoja normaalisti.
Kannattaa kokeilla ihan itse niin siinä sit näkee lopputuloksen.
- a.m.l.
Juuso kirjoitti:
Minä tiedän myös erään, joka leikkaa syksyllä mansikat ihan maan tasalle, ja hänellä on ainakin tosi kukoistava puutarha. Mieheni kokeili tehdä saman viime syksynä meidän parillekymmenelle taimelle. Mansikat kasvoivat nätisti keväällä ja nyt kukkivat kovasti. Saa nähdä miten tulee marjoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611089- 468541
- 1335376
- 1443684
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 552569
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak392091- 281816