moikka kaikki äidit!!
kauanko.??
15
1185
Vastaukset
- tsemppiä
..toinen viikko. Jos testit edelleenkin näyttävät negaa, niin yrittäkää kolmaskin...
- haluuvauvan
kiitos
- aina joku jaksaa
kirjoitella tämmöisiä... Jotenkin outo huumorintaju vai...?
- äiti
"miksi tänne aina joku jaksaa kirjoitella tämmöisiä..."
samaa voisin sanoa tosta sun tekstistä. - ...
Kysymys oli suunnattu äideille joten eikös se tänne kuuluisi saada kirjoittaa? ja kukaan ei pakota lueskelemaan jos se niin paljon haittaa. jotkut vain tervitsevat hieman enemmän tietoa asioista kun ehkä sinä. anna toisille vapaus KESKUSTELLA.
- ...
äiti kirjoitti:
"miksi tänne aina joku jaksaa kirjoitella tämmöisiä..."
samaa voisin sanoa tosta sun tekstistä.olen just samaa mieltä. :)
- vissiinkään
... kirjoitti:
olen just samaa mieltä. :)
ole lukenut tuota juttua kunnolla...
"Mä ja mun poikaystäväni ollaan nyt päätetty hankkia vauva ja ollaan tosiaan yritetty viikon verran, mutta raskaustestit on olleet negatiivisia ja nyt alkoi sitten menkatkin."
Hohhoijaa...
- xxxxxxx
vanhoja olette?
- ä+2
Olette siis yrittäneet viikon???
Raskaustesti kannattaa tehdä sitten vasta kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Odota nyt silti muutama päivä, ellei kuukautisesi ole todella säännölliset.
Nainen tulee raskaaksi silloin kuin munasolu on lähtenyt munasarjoista liikkeelle kohtuun päin. Jos siittiö ei tavoita munasolua matkalla kohtuun, munasolu ei kiinnity kohdun seinään. Silloin kuukautiset tulevat normaalisti!
Munasolu irtoaa kierron puolen välin tienoilla. Ei heti kuukautisten jälkeen tai ei heti ennen kuukautisia.
Joka kuukausi tulee uusi mahdollisuus tulla raskaaksi. Jollain tärppää heti ja jotkut odottelevat pidempään.
Etsikää nyt hyvänen aika tietoa asiasta! Ja raskaudesta myös! Vaikutatte aika nuorilta ja tietämättömiltäkin! Olisiko nyt kirjastoreissu paikallaan? Tai etsi netistä vaikka sanoilla ovulaatio, raskaus, kuukautiset, jne.
Me ei olla mieheni kanssa yritetty tulla raskaaksi. Olemme jättäneet vaan ehkäisyn pois. Ekalla kerralla meni 4kk ja tokalla 1.5kk siitä kun ehkäisy jätettiin pois!- haluuvauvan
kiitos sulle informaatiosta.:)
ollaanhan me aika nuoria mä olen 18 ja mun poikaystävä 19, mutta me ollaan mietitty kauan ja tarkkaan ja nyt halutaan se lapsi miedän elmään ja maailmaan.
kiitos tosi paljon kun vähän kerroit meille koska tietoo ei tosiaan paljoo ole vielä päässä, mutta ehkä tässä pikkuhiljaa.
kiitos paljon vielä kerran sulle. - ä+2
haluuvauvan kirjoitti:
kiitos sulle informaatiosta.:)
ollaanhan me aika nuoria mä olen 18 ja mun poikaystävä 19, mutta me ollaan mietitty kauan ja tarkkaan ja nyt halutaan se lapsi miedän elmään ja maailmaan.
kiitos tosi paljon kun vähän kerroit meille koska tietoo ei tosiaan paljoo ole vielä päässä, mutta ehkä tässä pikkuhiljaa.
kiitos paljon vielä kerran sulle.joka asiassa!
Kannattaa aina kysyä neuvoja jos ei tiedä tai osaa. Tyhmempää on olla kysymättä ja sitten huomata, että tuli tehtyä väärin!
Neuvolaan pitää sitten soitaa ja varata aika, kun on tullut raskaaksi! Siellä ne neuvoo ja opastaa myös!
- kello kuusi
kannattaa odottaa että mieheltä tulee simenten syöksähdys vaagginaan! Muutoin ei kakaraa tule!
Eli löröt törttöön, ja sitten voi tulla raskahaksi.
Ja nusaskaa joka välissä... paras paikka apppiukon sänky ja anopin runkkausalunen...- no höh
voi nostaa hommien jälkeen seinälle että mössöt menee ihan varmasti perille asti, ettei heti ryykätä suihkuun niin että mömmöt valuu pitkin kinttuja. Että sitte saa katsoa et :"siellä ne meidän vauvat on eteisen lattialla..."
- J&M
Tyhmä olisin jos uskoisin viestiäsi tai sit olette jotain 12veeee! Oli miten oli niin tollasen viestin jälkeen et ainakaan valmis äidix moneen vuoteen..
- ??.................
Siis tarkoititko tosiaan, että olette viikon yrittäneet? Käyppä lueskelemassa jossain raskaudesta, vaiika www.helistin.fi, www.vauva-lehti.fi jne Ovulaatiohan tapahtuu noin 14 päivää ennen kuin kuukautiset alkaa, suunnilleen kierron puolessa välissä. Eli pitäis olla yhdynnässä noin pari viikkoa kuukautisten jälkeen. Ja raskaustestithän näyttää positiivisen vasta, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328