Eli vastaus vaan kyllä tai ei.
Jos voisit, pyyhkisitkö sijaisvanhemmuuden elämästäsi kokonaan pois niin kuin sitä ei olisi ollutkaan?
Yksisanainen gallup
12
714
Vastaukset
- Sijaisäiti
Ja vielä kerran KYLLÄ!
- tähän
EN varmasti
- katunut
t. Kummamamma
- huojentunut
onneksi en ehtinyt ruveta sijariksi mitä harkitsin ennen oman lapsen huostaanottoa. en tiennyt mitä kieroilua tuo homma on!
- Sijaisäiti(alkuperäinen)
aloittaisin kyllä alusta.
Eli EN ole katunut.
- sijaisäitskä
kyllä kyllä on se niin paljon pahaa tuonut meidän perheeseen!!!
- sillä
...paljon se on ottanut mutta myös paljon antanut.
- kielo
en..
- EN!
ja vielä kerran EN!
- 4lapsen sijaisemo
En missään nimessä ole katunut päivääkään.
- mammax6
elämästäni voisin pyyhkiä joitain päiviä,kokemuksia pois,mutta eivät ne liity sijaisvanhemmuuteen.Eli en!
- kana
Sijaisvanhemmuus on hieno juttu, en kadu. Kaiken tekisin uudestaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027