Siitepölyallergiani katosi...

Iiris

... ja onneksi katosikin. Oli 15 vuotta todella pahana ja usein jouduin turvautumaan myös antibiotteihin. Monet antihistamiinit ja suihkeet ym. tuli kokeiltua. Tänä vuonna talvella muista syistä aloitin syödä maitohappobakteereja. Lieneekö seurausta siitä, mutta allergiset oireet katosivat, eikä minun ole tarvinnut käyttää mitään allergialääkitystä, vaikka kuulemma on tosi paha siitepölyvuosi.

Jos jollekin toiselle on tästä edes pientä apua, niin olen siitä iloinen. Kannattaa kokeilla!

7

3527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-.-.-

      Olen syönyt maitohappobakteereita (Lacto Seven) nyt säännöllisesti joka päivä 3 vuoden ajan, eikä minulla ne ole vaikuttaneet siitepölyallergiaan yhtään, ihan yhtä paha allergia joka vuosi. Hiivatulehduksista tosin olen päässyt eroon.

      • heli

        Käytän Lactobacillus GG -maitohappobakteeria aamulla tyhjään vatsaan. Ei poista kokonaan allergiaoireita, mutta on helpottanut erittäin paljon. Myös muita positiivisia vaikutuksia on ollut havaittavissa.


    • zara

      Moi!

      Hienoa kuulla, että olet löytänyt itsellesi avun. Itse olen taistellut myös kaikin keinoin allergioita vastaan jo yli 20 vuotta.

      Minä löysin apuni (ainakin uskon sen vaikuttaneen) joogasta. Aloitin joogan syksyllä ja se loppui nyt keväällä. Vaikka kaikki ovat kertoneet tosiaan kevään olevan erittäin paha allergioiden kannalta, ei minulla ole ollut kovinkaan pahoja oireita. JEE!

      Mutta kokeilkaa, mikä toimii yhdellä, ei välttämättä toimi toisella...

    • Lissu

      Erittäin paha siitepölyallergia on vuosi vuodelta vähentynyt, kun hankin koiran. Tyylinsä kullakin. =)

    • Nimetön

      Mulla kans ollut mm. siitepölyallergia yli 20 v, mut iän mukana vähentynyt. Tänä keväänä ei tullut enää lainkaan allergiaoireita. Oireet voi kadota kuulemma ihan iän mukana, et semmoinen kommentti noihin ihmeparantumisiin.

    • 2 lemmikkiä

      Mulla oli todettu allergia koiralle täydet 5 pistettä ja kissoille sekä siitepölyille. Vuosikausia kartoin koiria ja kissoja, kun oireet oli niin pahoja. Sitten lopetin maidon juomisen ja vuoden parin kuluttua en saanutkaan enää allergiaoireita. Nyt minulla itselläni on 2 kissaa ja koira enkä saa minkäänlaisia oireita niistä. Liekö maidon juomisen lopettamisella ollut sitten merkitystä? En tiedä.

    • väärin

      eli vastakkainen tarina. Olen maalaistalon kasvatti ja syntymästä asti kärsinyt pahoista allergioista joista koivu kaikkein pahin. Kutakuinkin siinä vaiheessa kun menin kouluun ne olivat kaikki lähes tipotiessään, koivu vähän silmiä kutitteli keväisin, mutta sekin helpotti. Unohdin jo koko asian, KUNNES muutin maalta kaupunkiin ja samantien pamahti päälle koivuallergia. Maaliskuussa alan syömään estolääkitystä, mutta tänä vuonna se ei auttanut, vaan tulin niin kipeeksi, että lääkäriin oli mentävä ja pussillinen lääkkeitä sitten apteekista. Että ehkäpä sitten se puhdas maalaisilma oli kuitenkin se juttu. Kun kaupungissa kuitenkin katupöly pelkästään meinaa keväisin saada keuhkot repeämään. Lääkäri ei ollut samaa mieltä tästä "maalta kaupunkiin" asiasta, mutta kummasti se alkoi vaan heti kun muutin( jo yli 10 vuotta sitten)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3397
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1341
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1310
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      67
      1156
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1094
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1071
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      999
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      986
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      43
      973
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      47
      877
    Aihe