Siitepölyallergiani katosi...

Iiris

... ja onneksi katosikin. Oli 15 vuotta todella pahana ja usein jouduin turvautumaan myös antibiotteihin. Monet antihistamiinit ja suihkeet ym. tuli kokeiltua. Tänä vuonna talvella muista syistä aloitin syödä maitohappobakteereja. Lieneekö seurausta siitä, mutta allergiset oireet katosivat, eikä minun ole tarvinnut käyttää mitään allergialääkitystä, vaikka kuulemma on tosi paha siitepölyvuosi.

Jos jollekin toiselle on tästä edes pientä apua, niin olen siitä iloinen. Kannattaa kokeilla!

7

3729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-.-.-

Olen syönyt maitohappobakteereita (Lacto Seven) nyt säännöllisesti joka päivä 3 vuoden ajan, eikä minulla ne ole vaikuttaneet siitepölyallergiaan yhtään, ihan yhtä paha allergia joka vuosi. Hiivatulehduksista tosin olen päässyt eroon.

• heli

Käytän Lactobacillus GG -maitohappobakteeria aamulla tyhjään vatsaan. Ei poista kokonaan allergiaoireita, mutta on helpottanut erittäin paljon. Myös muita positiivisia vaikutuksia on ollut havaittavissa.

• zara

Moi!

Hienoa kuulla, että olet löytänyt itsellesi avun. Itse olen taistellut myös kaikin keinoin allergioita vastaan jo yli 20 vuotta.

Minä löysin apuni (ainakin uskon sen vaikuttaneen) joogasta. Aloitin joogan syksyllä ja se loppui nyt keväällä. Vaikka kaikki ovat kertoneet tosiaan kevään olevan erittäin paha allergioiden kannalta, ei minulla ole ollut kovinkaan pahoja oireita. JEE!

Mutta kokeilkaa, mikä toimii yhdellä, ei välttämättä toimi toisella...

• Lissu

Erittäin paha siitepölyallergia on vuosi vuodelta vähentynyt, kun hankin koiran. Tyylinsä kullakin. =)

• Nimetön

Mulla kans ollut mm. siitepölyallergia yli 20 v, mut iän mukana vähentynyt. Tänä keväänä ei tullut enää lainkaan allergiaoireita. Oireet voi kadota kuulemma ihan iän mukana, et semmoinen kommentti noihin ihmeparantumisiin.

• 2 lemmikkiä

Mulla oli todettu allergia koiralle täydet 5 pistettä ja kissoille sekä siitepölyille. Vuosikausia kartoin koiria ja kissoja, kun oireet oli niin pahoja. Sitten lopetin maidon juomisen ja vuoden parin kuluttua en saanutkaan enää allergiaoireita. Nyt minulla itselläni on 2 kissaa ja koira enkä saa minkäänlaisia oireita niistä. Liekö maidon juomisen lopettamisella ollut sitten merkitystä? En tiedä.

• väärin

eli vastakkainen tarina. Olen maalaistalon kasvatti ja syntymästä asti kärsinyt pahoista allergioista joista koivu kaikkein pahin. Kutakuinkin siinä vaiheessa kun menin kouluun ne olivat kaikki lähes tipotiessään, koivu vähän silmiä kutitteli keväisin, mutta sekin helpotti. Unohdin jo koko asian, KUNNES muutin maalta kaupunkiin ja samantien pamahti päälle koivuallergia. Maaliskuussa alan syömään estolääkitystä, mutta tänä vuonna se ei auttanut, vaan tulin niin kipeeksi, että lääkäriin oli mentävä ja pussillinen lääkkeitä sitten apteekista. Että ehkäpä sitten se puhdas maalaisilma oli kuitenkin se juttu. Kun kaupungissa kuitenkin katupöly pelkästään meinaa keväisin saada keuhkot repeämään. Lääkäri ei ollut samaa mieltä tästä "maalta kaupunkiin" asiasta, mutta kummasti se alkoi vaan heti kun muutin( jo yli 10 vuotta sitten)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      67
      2493
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      105
      2157
    3. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2147
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      97
      2107
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      9
      2052
    6. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1885
    7. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      587
      1846
    8. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      107
      1843
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      18
      1660
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      41
      1433
    Aihe