Ihmetyttää tuo Yamahan tämän hetkinen tilanne.Rossi pystyi voittamaan Qatarissa ja Shanghaissakin oli yksien harjoitusten kärjessä.Sen jälkeen hän jopa vaikutti luottavaiselta pyörän suhteen.Mutta sitten tuli aika-ajo ja itse kisa ja kaikki meni taas pieleen.Jo testikaudella ilmenneitä tärinäongelmia ei ole vieläkään saatu poistettua.
Colin Edwardsilla aika-ajo ja kisa menivät kuitenkin hyvin.Ihmetyttää, mikä Valella meni pieleen?
No,onhan tässäkin asiassa se hyvä puoli, että MotoGP:n kilpailujen voittajan ennustaminen ei tällä kaudella olekaan kovin helppo tehtävä. Erityisesti "parikymppisten kollien" Stonerin ja Pedrosan menoa on ollut ilo katsella.Olen jopa hieman yllättynyt heidän hyvästä vauhdista.Olen iloinen myös Nicky Haydenin puolesta.Varmasti "Kentucky Kid" ottaa lisää voittoja tällä kaudella viime kauden Laguna Secan voiton jatkoksi.
Kulkee ja ei kulje
6
910
Vastaukset
- RR-fani
Joo, MotoGP on niin arvaamatonta touhua. Jollekin radalle löydetään hyvät säädöt heti perjantaina ja jollekin ei sitten millään. "Tohtorin" uusi pyörä on ollut jo talvitesteistä asti epävarma. Tuolla menolla Rossi jää kyllä ulos mestaruuskamppailusta.
Pedrosan ja Stonerin vauhti on yllättynyt monet asiantuntijatkin. Itse veikkaan, että molemmat Repsol Honda -kuskit Dani ja Nicky taistelevat mestaruudesta.
Olen samaa mieltä, Hayden voittaa varmasti kisoja. Kiinassakin oli jo lähellä, mutta tallikaveri oli parempi.- Turo--Inkeri
Rossin ulos mestaruuskamppailusta. Unohdat pari asiaa:
- hänellä on 2 kisaa neljästä mennyt plörinäksi ilman omaa syytä. Ei sille voi mitään jos joku ajaa perseeseen ekassa mutkassa, tai jos eturengas hajoaa (vaikkakin tuolla voi jopa olla syy-yhteys Yamahan chatter-ongelmiin, ainakaan vastaavaa ei ole tapahtunut miesmuistiin)
- ja hän on Valentino Rossi, jolla on vielä takanaan MM-sarjan kenties paras tiimi Jeremy Burgessin johdolla. He vielä löytävät ratkaisun Jammun tämänhetkisiin ongelmiin.
Toistan vielä kantani, että Pedrosa on ajanut hiton hienosti, mutta sadekeli saattaa olla nuorukaisen kompastuskivi. Kausi on vielä nuori. - Turo--Inkeri
Turo--Inkeri kirjoitti:
Rossin ulos mestaruuskamppailusta. Unohdat pari asiaa:
- hänellä on 2 kisaa neljästä mennyt plörinäksi ilman omaa syytä. Ei sille voi mitään jos joku ajaa perseeseen ekassa mutkassa, tai jos eturengas hajoaa (vaikkakin tuolla voi jopa olla syy-yhteys Yamahan chatter-ongelmiin, ainakaan vastaavaa ei ole tapahtunut miesmuistiin)
- ja hän on Valentino Rossi, jolla on vielä takanaan MM-sarjan kenties paras tiimi Jeremy Burgessin johdolla. He vielä löytävät ratkaisun Jammun tämänhetkisiin ongelmiin.
Toistan vielä kantani, että Pedrosa on ajanut hiton hienosti, mutta sadekeli saattaa olla nuorukaisen kompastuskivi. Kausi on vielä nuori.Kaikenkaikkiaan kauden asetelma on muodostunut todella kihelmöiväksi. Kannatan suuresti sekä Rossia että Edwardsia, muttei minua haittaa pätkääkään, jos Camel Yamahan tie on tällä kaudella reilusti kivisempi kuin aiemmin; Rossin ylivalta, niin hienoa kuin se yksilösuorituksena onkin ollut, on välillä ollut myös liian murskaavaa. Kannattaa pitää mielessä sekin, että Rossi antoi muille aika lailla tasoitusta siirtymällä Yamahalle. Hondallahan hän voitti miten lystäsi, ja tekisi varmaan edelleenkin niin, todennäköisesti vieläkin suuremmalla marginaalilla.
Paras kuljettaja voittakoon. Tämä laji pieksee ainakin Formula-1:t niin halki, poikki ja pinoon ettei sitä voi edes käsittää. Ja mikä parasta, minä lähden Mugelloon katsomaan näitä sankareita "livenä"...:)!! - MissMotoGP
Turo--Inkeri kirjoitti:
Kaikenkaikkiaan kauden asetelma on muodostunut todella kihelmöiväksi. Kannatan suuresti sekä Rossia että Edwardsia, muttei minua haittaa pätkääkään, jos Camel Yamahan tie on tällä kaudella reilusti kivisempi kuin aiemmin; Rossin ylivalta, niin hienoa kuin se yksilösuorituksena onkin ollut, on välillä ollut myös liian murskaavaa. Kannattaa pitää mielessä sekin, että Rossi antoi muille aika lailla tasoitusta siirtymällä Yamahalle. Hondallahan hän voitti miten lystäsi, ja tekisi varmaan edelleenkin niin, todennäköisesti vieläkin suuremmalla marginaalilla.
Paras kuljettaja voittakoon. Tämä laji pieksee ainakin Formula-1:t niin halki, poikki ja pinoon ettei sitä voi edes käsittää. Ja mikä parasta, minä lähden Mugelloon katsomaan näitä sankareita "livenä"...:)!!Heh, ota mut mukaan Mugelloon...;)Se on nimittäin kisa johon todella haluaisin mennä paikan päälle.Top nelosessa on myös Assen,Brno ja Laguna Seca.
- daria_69
Oishan se kiva nähä kun Nicky voittais mestaruuden (joo ja ois kiva nähä lisää niitä yksittäisiä voittojakin Lagunan jatkoks) mutta oon varma että Vale vie jälleen mestaruuden. Parit vaikeudet alkukaudesta ei oo sille mikään este. Ei mulla mitään Valea vastaan ole mutta Motogpstä tulis melko formulamaista jos sama tyyppi vuodesta toiseen varmistaa mestaruuden kun 3/4 kaudesta on ajettu. Nyt pysyy mielenkiinto motogp:tä kohtaan yllä vielä paremmin kun tavallisesti. ;)
- Alceste
Vale on taas mukana mestaruustaistossa, vaikkakin kaukana.
Ajotaidosta kertoo paljon se, että viiden miehen tiisiistä joukosta Vale vei voiton"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875