Ymmärrän puheensorinan ja musiikinkuuntelun, mutta miksi pitää HUUTAA ja soittaa musiikkia kamalalla VOLYYMILLA?
Kävin huomauttamassa metelistä naapuriin - sitä on kuulunut toistuvasti ja nyt ajattelin että riittää - ja hieman hiljeni musa, mutta silti ihmiset huusivat edelleen. Onko ihmiset puolikuuroja? Eikö normaali puhe riitä?
En ole aiemmin missään asunnossa joutunut kommentoimaan naapurin elämää ja mieluummin olisin sen tekemättä, Jokainen hoitakoon omat asiansa. Hetikö tässä joutuu uuden asunnon ostamaan, kun entisestä ei vielä ole edes luhennykset alkaneet?
Onko ihmiset kuuroja?
3
615
Vastaukset
- KIRJOITA HIEMAN
KOVEMPAA!!! EI MEINAA KUULUA..
- kuuroja on jos
musiikkia kuuntelevat täysillä 24/7. Kaikilla nuorilla on (olen itsekin nuori mutta olen syntynyt mummoksi) nykyään bussissakin mp3-soittimet pauhaamassa, itse en sellaista käytä, on vaan hauska kuunnella kun 4penkkirivin päähän voin kuulla mitä sanoja biiseissä on. Kunhan nuoret kasvavat on yhteiskunta kuuro, megafonin kanssa saa sitten käydä toimistoissa asioimassa :)
- naapuri vaan
hyvä.Sitä olen itekin miettiny,kun saa joka päivä kuunnella naapurin miehen "joo" sanaa kaiken aikaa.Muiden puhetta ei kuulu,mutta sen ukon ääni kuuluu koko ajan.;D Ihan sama mitä kello on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756