Onko tota vielä julkastu suomiteksteille? En ole missään anttilassa tai muualla nähnyt kun vain 0:6:seen saakka. Vai tietääkö kukaan ollaanko tota milloin julkasemassa? Onkohan siinä sarja loppuun? Eikö siinä ollut 26 jaksoa?
Neon genesis evangelion 0:7 dvd?
8
524
Vastaukset
- Beef Man
Niitä on 0:8 asti.
Mutta miksi turhaan ostaa kun sarjasta on tullut parannettu platinaversio, ilman suomitekstitystä.- Nge
Mulla on paska englanninkielen taito.
Mistä sen 0:7 ja 0:8 saa suomi teksteillä? - Beef Man
Nge kirjoitti:
Mulla on paska englanninkielen taito.
Mistä sen 0:7 ja 0:8 saa suomi teksteillä?Ei mitään tietoa kun en seuraa suomiversioitten myyntiä, ehkä joku muu pystyisi ja viittis vastata.
Mutta mitä huomaan niin niitä ei ole vielä vain tehty suomenkielellä. - Nge
Beef Man kirjoitti:
Ei mitään tietoa kun en seuraa suomiversioitten myyntiä, ehkä joku muu pystyisi ja viittis vastata.
Mutta mitä huomaan niin niitä ei ole vielä vain tehty suomenkielellä.Opettele lukemaan pässi.
" Onko tota vielä julkastu suomiteksteille? " - Beef Man
Nge kirjoitti:
Opettele lukemaan pässi.
" Onko tota vielä julkastu suomiteksteille? "Ettei olla vielä tehty "julkaistu" suomessa suomiteksteillä.
- Nge
Beef Man kirjoitti:
Ettei olla vielä tehty "julkaistu" suomessa suomiteksteillä.
Minä se lukutaidoton pässi taidankin olla. :D
- ??????????????????
Nge kirjoitti:
Minä se lukutaidoton pässi taidankin olla. :D
sitä ei edes ulkomaalaisit kaupoist löydy
- Hanajima
?????????????????? kirjoitti:
sitä ei edes ulkomaalaisit kaupoist löydy
On tehty suomiteksteillä! Kirjastosta saa, mut tekstit on aika paskat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862