aineen kopiointi

sk8er

7

813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • postiennakolla

Olen jo parin vuoden kokemuksella myynyt yksilöllisiä tutkielmia ja koulutöitä, ja ihan hyvin on mennyt. Yleensä noista tutkielmista saa jotain 50 ekee, mutta tällaisista pienistä töistä vain jotain kympin. Mutta laatutöitä nämä ovat. Eikä taatusti jää kiinni; luottamus on 100%.

Postiennakolla voi tilata. Hinta riippuu työstä. Ihmiset eivät vain tunnu tajuavan, että he eivät itse mitenkään hyödy tästä. Minullehan se on ihan sama.

• minä seuraan

paitsi noita tunnettuja niin myös Googlella katselen löytyykö samanlaista. Näin siis siinä tapauksessa, että tuotos on selvästi oppilaan omaa tasoa parempi.

• nytkin
        minä seuraan kirjoitti:

paitsi noita tunnettuja niin myös Googlella katselen löytyykö samanlaista. Näin siis siinä tapauksessa, että tuotos on selvästi oppilaan omaa tasoa parempi.

olen tarkistelemassa mantsan ja bilsan töiden "lähteitä".

• sk8er
        minä seuraan kirjoitti:

ajattelin ottaa tarkotuksella jonkun huonomman tai tehdä ite virheitä hyvään. Opettajaltahan menis pasmat ihan sekaisin jos palauttaisin sille lähes täydellisen aineen.

Ei oo varaa ostaa aineita, joten yleensä joko lunttaan netistä/kavereilta tai teen ite ja kärsin.

• aivoton ope

Hölmöt oppilaat kuvittelevat oikeasti, että opettajat ovat aivottomia bimboja, jotka uskovat ihan mitä tahansa. Jos alle keskutason oppilas kirjoittaa täysin virheettömän aineen, niin tulee pakostakin sellainen mielikuva, että tarttis varmaan kysyä, mistä tämän aineen repäisit.

Sama pätee tunnilla kirjoitettaviin aineisiin, Nykyään kirjoitutan aineet tunnilla, koska kotiaineissa alkoi olla aivan liikaa näitä rinnakkaiskurssilaisten tai netistä otettuja aineita.

Kiertelen myös kesken tunnin tarkistamassa kirjoittelua. Törkeimmät oppilaat, kun olivat kirjoittaneet aineet jo kotonaan, ja vaihtoivat tyhjän lapun täyteen. Ei onnistu enää. Kyllä se viimeistään siinä kokeessa nähdään, kuka on oppinut jotain ja kuka taas mennyt siitä, mistä aita on kaatunut ajat sitten.

• yleensä

tarkistutin aineeni, kun olin sen kirjoittanut, eräällä ruotsalaisella kaverillani. Hän kertoi missä virheet oli mutta ei kertonut kuinka ne pitää korjata, näin sain tehtyä aina lähes virheettömän aineen mutta opin samalla itsekin jotain. Tulokset paranivat joka kerta.

• suositeltavaa

sanoo ope

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen