Ketuttaa...

Pall0

Mua vituttaa niin tajuttomasti ku mä oon lihonnu 2-3 kiloo talvesta!(nyt 44 tai 43kg)Ei silleen paljoo mut kuitenkin haluun noi kilot pois ja vähän muutakin!Miten? Auttakaa.. Mitkä liikkeet ois tehokkaimmat ylä reisille? Sinne näyttää keertyneen pahimmat läskit.Tällä hetkellä käyn lenkillä silloin tällöin,hypin hyppynarua ja syön max 500 kcal/päivä. Pitäis ruveta varmaan alottaa ilta jumppaaminen myös? :) Miten saan myös nesteitä pois?

6

879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huokaus......

Ei kai vaan taas sellane 170cm luuranko valittamassa "läskeistään".. Voin kertoo et se on ihoo joka roikkuu sun luittes päällä. syö vähä itsees lihaa niin johan löysä iho katoaa ja sust tulee kiinteä ja kaunis.

• ...

tolla kalorimäärällä. Taino laihdut, mutta lihasta. Että senkus vaan urheilet ja syöt 500 kaloria, jos haluat lihaksista eroon. Kivaahan se on, kun on vaan läskit jäljellä.

• Pall0

oon pari senttii vajaa 170cm :D ja kyl mä nään ettei toi oo ihoo,se on läskii!Mut en kyl oo ainoo kuka tääl valittaa

• hyvähyvä
        Pall0 kirjoitti:

oon pari senttii vajaa 170cm :D ja kyl mä nään ettei toi oo ihoo,se on läskii!Mut en kyl oo ainoo kuka tääl valittaa

Juu, tarkotuskin täällä on valittaa ja saada siitä palautetta. Mut mää voin kertoo kyllä mikä tossa sun dieetissä on vialla. Siinä on 500 kcal liikaa. Nesteet lähtee pois kun ei juo, ja läski parhaiten kun ei syö. Siinä saattaa olla sellanen pieni sivuvaikutus kun kuolema, mutta jos luurankomallia haetaan niin sehän vaan edistää siihen pääsyä.
        Ai niin, ja se liikunta on silleen vähän huono, että ilman sitä lähtis vielä ne loputkin ylimääräset lihakset jotka yleensä painaa enemmän kun läski.
        Yks juttu mitä harva anorektikko tajuaa on se, miten paljon harmia ne tuottaa kaikille läheisilleen. Se on kiva idea ajatella että hitto kun oon vahva kun osaan olla syömättä, mutta itsekkyyteenhän toi koko juttu perustuu. Vähän sama asia kun vaikka oma äiti päättäis että pistelenpä tässä itseni sukkapuikolla hengiltä. Vähän hidas prosessi, mutta mitäs siitä - ketä se nyt haittais kattella kun mää tässä vähitellen vuodan kuiviin kun huvittaa. Oonpahan ainakin pirun vahva kun kestän tällästä kärsimystä, vahvempi kukaan noista ehjäihosista...

• Voi hyväne aika..

Ainoa paikka mis sul läskii löytyy, on sun pääs!!! Hankkiudu hoitoo enne ku kuihdut kokonaa pois...

• Anonyymi

Viikko syömättä. Viikko juomatta. Tee niin, niin laihdut ehkä.
      Luut ei kyllä laihdu. Ne pysyy samanpainoisena, sori, näin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe