Liian moni kouvolalainen "mies" on todellisuudessa juoruAKKA, joilta löytyy pippeli.
Oksettavaa...!
Oksettavaa
11
2023
Vastaukset
- kiiiii
jaa.
- pieni sieluiset
ja pienikaliberiset ovat pahimpia. Ne joilla on oikea kaliberi ja miehen mieli, tietävät olevansa miehiä ilman todisteluja.
- Holmesin Jouni
Kun nyt kerran puhutaan "sen" kaliberista, niin paljonkos pitää olla "kaliberia" että sitä olis siittävästi, oho mikä lipsahdus, tarkoitin tietenkin että riittävästi?
- nainen.
Jep. Totta - oikeat miehet, jotka näyttävät miehiltä ja joilla on se "miehen mieli", ovat yleensä erittäin miellyttävää seuraa.
Ei tarvitse päteä naisen kustannuksella, ei alistaa eikä vähätellä! - siiri.
Holmesin Jouni kirjoitti:
Kun nyt kerran puhutaan "sen" kaliberista, niin paljonkos pitää olla "kaliberia" että sitä olis siittävästi, oho mikä lipsahdus, tarkoitin tietenkin että riittävästi?
No sen verran, että tietää olevansa tekemisissä MIEHEN kanssa, eikä poitsuliinin tai eunukin!!
- sua
siiri. kirjoitti:
No sen verran, että tietää olevansa tekemisissä MIEHEN kanssa, eikä poitsuliinin tai eunukin!!
Tiedoksi sulle: Sexshopista voit käydä ostamassa puolen metrin mittaisen ja kahdeksan cm paksun mahtidildon. Tarinastasi päätellen pimperosi on väljähkö. Kantsii muistaa, että eurooppalaisten miesten kullien keskimääräinen koko ei taida olla kuin 10-15 senttiä. Sun kantsii lähtee metsästysmatkalle Afrikkaan. Voi olla, että pääset johonkin mahtikullin haaremiin. Kyllä te jotkut akat sitte ootte tyhmiä, no se ei ole uutta...
- edellinen
sua kirjoitti:
Tiedoksi sulle: Sexshopista voit käydä ostamassa puolen metrin mittaisen ja kahdeksan cm paksun mahtidildon. Tarinastasi päätellen pimperosi on väljähkö. Kantsii muistaa, että eurooppalaisten miesten kullien keskimääräinen koko ei taida olla kuin 10-15 senttiä. Sun kantsii lähtee metsästysmatkalle Afrikkaan. Voi olla, että pääset johonkin mahtikullin haaremiin. Kyllä te jotkut akat sitte ootte tyhmiä, no se ei ole uutta...
...johon kalikka kalahtaa. Puheistasi päätellen sinulla on MIKROPENIS.
Te mikropenis-miehet olettekin harvinaisen katkeria tapauksia. - skumppa
nainen. kirjoitti:
Jep. Totta - oikeat miehet, jotka näyttävät miehiltä ja joilla on se "miehen mieli", ovat yleensä erittäin miellyttävää seuraa.
Ei tarvitse päteä naisen kustannuksella, ei alistaa eikä vähätellä!eikös teillä kouvolalaisilla ole muita puheenaiheita...
- sulle
edellinen kirjoitti:
...johon kalikka kalahtaa. Puheistasi päätellen sinulla on MIKROPENIS.
Te mikropenis-miehet olettekin harvinaisen katkeria tapauksia.Taisi käydä itsellesi juuri niin kuin kerroit. Sä älähdit, väljä koira! kjäh kjäh
- aloittaja.
sulle kirjoitti:
Taisi käydä itsellesi juuri niin kuin kerroit. Sä älähdit, väljä koira! kjäh kjäh
Minä tämän viestiketjun aloitin, ääliö. SINÄ älähdit minun aloituskommenttiini. Noin päin, pöhelö!
- pilaa..
aloittaja. kirjoitti:
Minä tämän viestiketjun aloitin, ääliö. SINÄ älähdit minun aloituskommenttiini. Noin päin, pöhelö!
Älä nyt ihmeessä pilaa päivääsi. Mä lopetan keskustelun tähän ja siirryn jälleen sivistyneemmille vesille. Jää sinä miettimään munan kokoa. -hehe- Älä ota vakavasti. Kunhan provosoin...ja onnistuin taas. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958