Kenet tahansa muun olisin jättänyt samantien kuullessani sen mitä minulle kerroit. Mutta sillä hetkellä se ei ollut tärkeää, tärkeää oli olla sun kanssa. Ja niin se on nytkin. En mä välinpitämätön ole, en vain haluaisi uskoa, että teit niin. En halua tietää yksityiskohtia, en halua puhua asiasta kenellekään. Ne sanoisi että mun pitäisi jättää sut jne. Kyllä muhun sattuu, mutta olen liian ylpeä myöntämään sitä. Tai ennemminkin olen liian ylpeä myöntämään, että sä olit kusipää, unohdit hetkeksi, et välittänyt tai mitä nyt ikinä ajattelitkaan. Arvostan sun rehellisyyttäsi, en tiedä olisiko mulla ollut pokkaa tunnustaa.
Niin, eihän tässä järkeä ole kai kenenkään mielestä jatkaa.. paitsi mun ja mun hölmön sydämen. Kun se oot sä, mun aurinko.
haluan kait
10
1873
Vastaukset
- jatkaa
siitä mihin jäätiin. Antaisit lankeemuksen jo käydä ylpeyden edelle. En näe mitään ylitsepääsemätöntä tässä edelleenkään. Mulla oli syyni, voistiko yrittää ajatella asiaa mun kannalta?
Hölmö sydän tai ei? Tunteet luulisi voittavan järjen vihdoinkin, toivottavasti. Tälläistä varmuutta ei tule toista kertaa, tiedäthän sen itsekin?- juuuuuuuuuuuu
jooooooooooooooooo
- kuitenkin
testeissä
- on vaikuttanut
käytös niin pahalta? Kenties jotain yhtymäkohtia/samaistumista. Ei kannata liikaa kuitenkaan niitä puolia miettiä...
- tämä on sulle
on vaikuttanut kirjoitti:
käytös niin pahalta? Kenties jotain yhtymäkohtia/samaistumista. Ei kannata liikaa kuitenkaan niitä puolia miettiä...
luonteva linja jatkaa siitä, mitä teit eilenkin. Niin ymmärrän. En mä ala tässä roikkumaan. Anteeksi olen jo pyytänyt, rehellisyys ennen kaikkea. Vastaavia otteita todellisuudessa olisin vielä jokin aika uskonut sinultakin. Mutta jos haluat hillua tällä puolen twilight zonea, be my guest. Muuten mulla ei juurikaan intressiä lähteä enää näihin sun tunnepuolen vedätyksiin. Tiedän aiheuttaneeni mielipahaa, ANTEEKISI. Mutta jatka rankaisutoimenpiteitä oikeassa elämässä. Täällä ei se ei mene perille.
- munatonta
tämä on sulle kirjoitti:
luonteva linja jatkaa siitä, mitä teit eilenkin. Niin ymmärrän. En mä ala tässä roikkumaan. Anteeksi olen jo pyytänyt, rehellisyys ennen kaikkea. Vastaavia otteita todellisuudessa olisin vielä jokin aika uskonut sinultakin. Mutta jos haluat hillua tällä puolen twilight zonea, be my guest. Muuten mulla ei juurikaan intressiä lähteä enää näihin sun tunnepuolen vedätyksiin. Tiedän aiheuttaneeni mielipahaa, ANTEEKISI. Mutta jatka rankaisutoimenpiteitä oikeassa elämässä. Täällä ei se ei mene perille.
touhua!!! Päättele jo vähän itse kirjoitteluistas täällä jotain. Ja sitten jaksaa jallittaa toista. Hyvää illan jatkoa... :)
- haluan(N)
minäkin... Mutta oliko tämä miehelle vai naiselle? Liippaa niin läheltä, et please jotain lisä infoo!!
- varma
henkilöllisyydestäni, niin annetaan olla. Varovaisuutta.
- yx kaipaava
varma kirjoitti:
henkilöllisyydestäni, niin annetaan olla. Varovaisuutta.
...anna olla. Paljasta jotakin, tää on rääkkiä jo :(
- jatkaa
Kaikenlaisia käsityksiä viestini aiheutti.:)En usko että se kenelle tämän tarkoitin näillä sivuilla kävisi. Kunhan vain purkasin sydäntäni väliaikaisesti. Sitä paitsi ilmaisin asiani jo livenäkin, niin ne asiat on parempi hoitaa (niinkuin joku tuossa ystävällisesti taisi mainita).
Yhdessä siis ollaan edelleen, oli vain hankala vaihe, sen yli päästiin toistemme tuella. Ei sitä voi yhden hölmön virheen takia jostain niiin tärkeästä luopua. Eihän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041