Katsoin netistä kuvia naisista ja miehistä alasti...Luin seksinovelleja.Rakoni alkoi kastumaan.Ujutin käsiäni perseen päälle,puristelin ja siirryin hieromaan karvaista ja hikistä pimppiäni pyörien ja huokaillen.Veljeni kaveri Alex tuli taakseni.
-Katselin sua,Alex sanoi.
Punastuin vähän ja hikoilin vieläkin orkusta.
-Mä katselin sua kokoajan,ja mua alko himottaa ihan perkeleesti...
Ja kokonaan varoittamatta Alex työnsi ihanan kielensä suuhuni.suutelimme.Pian hän kosketteli rintamustani,joka on varsin kookas ja terhakka.
-Edestä avattavat....Uuuh,tuhma tyttö,Alex kuiskaili korvaani.Kikatin.
Alex sai liivieni hakaset auki.Kiimaiset,hikiset ja pystyssä törröttävät nännini halusivat Alexin suuhun.Alex nuoli.Minä revin hänen paitansa auki ja nuolin hänen lihaksiaan.
-Tuhma poika...
Alexilla oli hyvin tiukat mustat kalsarit...Rakoni kiihtyi.Minua HALUTTI ihan saatanasti.Tunsin lämpöä kiihkeässä vitussani.
Puraisin häntä kevyesti korvasta ja nykäisin hänen kalsarinsa auki.Sieltä paljastui mahtava seisokki.Hänen patukkansa oli haljeta.Minäkin olin märkä.
Kierimme lattialle tyynyjen päälle.Alex nuoli hampaitani.Hyväilin hänen tiukkoja pakaroitaan.Nautimme.
Oli tullut aika avata pyhäkköni,paljastaa vittuni johon miehen muna ei ollut koskaan koskenut.Minulla oli stringit.Alex repäisi niiden nauhan helposti poikki.Suutelimme kiihkeästi.
Alex hyväili pebani vakoa ja minä hänen.Hänen rintansa hieroi kovia nännejäni,jotka olivat kuin legopalikat.
Levittäydyin haara-asentoon.Alexin tikku kosketteli pillukarvojani houkuttelevasti.Tuntui kun räjähtäisin.Puristelin hänen mulkkuaan.Hän laukeasi kohta,ooh..
Sitten hän työnsi sen.Työntö,työntö,työntö...Voihkin.Aah,uuh,AAAAAHHH!!!Suutelin hänen niskaansa.Ratsastin hänen munallaan intohimoisesti.Pyöritin nuorta pilluani kahdeksikkoa..
Nestettäni valui alemmas.Ja silloin hän laukesi,ihanaa....
Se oli mahtavaa...Saimme molemmat kunnon panon.Peräni tykytti.
Uuuh aah...
Panopupuliini...
5
17172
Vastaukset
- mjää
Siis hyi vittu miten sairasta!!! o_O
- Naksuli83
Mitähä sairasta tässä on... :o
- PIMPPIÄ MÄ SURVON AIN.
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ NYT SURVON SUN PILLUUS SAATANA
- anuliii
PIMPPIÄ MÄ SURVON AIN. kirjoitti:
Huomaa selvästi että joku pentu hipsinyt tämän kirjoittamaan.
- SSDDSS
PIMPPIÄ MÄ SURVON AIN. kirjoitti:
TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT NYSSI MYA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272313Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281795Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281271Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187