Uuuh aah...

Panopupuliini...

Katsoin netistä kuvia naisista ja miehistä alasti...Luin seksinovelleja.Rakoni alkoi kastumaan.Ujutin käsiäni perseen päälle,puristelin ja siirryin hieromaan karvaista ja hikistä pimppiäni pyörien ja huokaillen.Veljeni kaveri Alex tuli taakseni.

-Katselin sua,Alex sanoi.
Punastuin vähän ja hikoilin vieläkin orkusta.
-Mä katselin sua kokoajan,ja mua alko himottaa ihan perkeleesti...

Ja kokonaan varoittamatta Alex työnsi ihanan kielensä suuhuni.suutelimme.Pian hän kosketteli rintamustani,joka on varsin kookas ja terhakka.
-Edestä avattavat....Uuuh,tuhma tyttö,Alex kuiskaili korvaani.Kikatin.
Alex sai liivieni hakaset auki.Kiimaiset,hikiset ja pystyssä törröttävät nännini halusivat Alexin suuhun.Alex nuoli.Minä revin hänen paitansa auki ja nuolin hänen lihaksiaan.
-Tuhma poika...

Alexilla oli hyvin tiukat mustat kalsarit...Rakoni kiihtyi.Minua HALUTTI ihan saatanasti.Tunsin lämpöä kiihkeässä vitussani.
Puraisin häntä kevyesti korvasta ja nykäisin hänen kalsarinsa auki.Sieltä paljastui mahtava seisokki.Hänen patukkansa oli haljeta.Minäkin olin märkä.

Kierimme lattialle tyynyjen päälle.Alex nuoli hampaitani.Hyväilin hänen tiukkoja pakaroitaan.Nautimme.

Oli tullut aika avata pyhäkköni,paljastaa vittuni johon miehen muna ei ollut koskaan koskenut.Minulla oli stringit.Alex repäisi niiden nauhan helposti poikki.Suutelimme kiihkeästi.

Alex hyväili pebani vakoa ja minä hänen.Hänen rintansa hieroi kovia nännejäni,jotka olivat kuin legopalikat.

Levittäydyin haara-asentoon.Alexin tikku kosketteli pillukarvojani houkuttelevasti.Tuntui kun räjähtäisin.Puristelin hänen mulkkuaan.Hän laukeasi kohta,ooh..

Sitten hän työnsi sen.Työntö,työntö,työntö...Voihkin.Aah,uuh,AAAAAHHH!!!Suutelin hänen niskaansa.Ratsastin hänen munallaan intohimoisesti.Pyöritin nuorta pilluani kahdeksikkoa..

Nestettäni valui alemmas.Ja silloin hän laukesi,ihanaa....


Se oli mahtavaa...Saimme molemmat kunnon panon.Peräni tykytti.

5

17039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mjää

      Siis hyi vittu miten sairasta!!! o_O

      • Naksuli83

        Mitähä sairasta tässä on... :o


      • PIMPPIÄ MÄ SURVON AIN.

        ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ NYT SURVON SUN PILLUUS SAATANA


      • anuliii
        PIMPPIÄ MÄ SURVON AIN. kirjoitti:

        ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ NYT SURVON SUN PILLUUS SAATANA

        Huomaa selvästi että joku pentu hipsinyt tämän kirjoittamaan.


      • SSDDSS
        PIMPPIÄ MÄ SURVON AIN. kirjoitti:

        ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ NYT SURVON SUN PILLUUS SAATANA

        TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT NYSSI MYA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe