tenhyt mitään "hullua" rakkautesi eteen?
Oletko
28
2088
Vastaukset
- Ja mietin...
jo tekeväni sen toistamiseen... Saa nähdä mihin tässä vielä itsensä kanssa joutuu... :)
- kas "hullu"kun olen
ja roikuin täällä virtuaalimaailmassa "hullun" naisen perässä,kunnes tajusin että en edes tiedä kenen perässä roikuin,heh(ja tämä tarina on tosi:))
- edelliseen
läpi meni ihan tuosta vaan,kas kun satun olemaan empaattinen,ehkä vähän liiankin kanssa,mutta sun lahjat menee hukkaan jos et teatterikouluun mee:))
- äläää
edelliseen kirjoitti:
läpi meni ihan tuosta vaan,kas kun satun olemaan empaattinen,ehkä vähän liiankin kanssa,mutta sun lahjat menee hukkaan jos et teatterikouluun mee:))
taas alota tota. Mä oon pitkästä aikaa hyvällä tuulella :D Mitä sulle kuuluu?
- jaksa uskoa
äläää kirjoitti:
että ois viesti menny näin hyvin ja näin äkkiä perille 0)vai oisko?siinä tapauksessa ku nyt puheisiin pääsee niin ootko tyytyväinen "suorituksees"???
- heti livenä
äläää kirjoitti:
sinkkum39:lle 30 chatissa!!!;)
- mut
jaksa uskoa kirjoitti:
että ois viesti menny näin hyvin ja näin äkkiä perille 0)vai oisko?siinä tapauksessa ku nyt puheisiin pääsee niin ootko tyytyväinen "suorituksees"???
nyt en aio taas uppoutua märehtimään kummankin vikoja ja munauksia. Oon mä saanu ennenkin kuulla olevani kovanaama ym. mut sisältä oon täys pehmo, potkupallo sanoisin. MUt tänää o hyvä päivä........
- sun hyvälle
mut kirjoitti:
nyt en aio taas uppoutua märehtimään kummankin vikoja ja munauksia. Oon mä saanu ennenkin kuulla olevani kovanaama ym. mut sisältä oon täys pehmo, potkupallo sanoisin. MUt tänää o hyvä päivä........
päivälle,eläkä koskaan vaivaudu vastaan mitään ihmisille jotka sinusta välittää/on välittäny,sillain ei varmaan asiat koskaan kummene.kauhean tyly kuva sinusta tulee mutta kai se on se sun todellinen luonne,ainakin mun on helpointa ajatella niin että voin unohtaa.
- tarkalleen ottaen
sun hyvälle kirjoitti:
päivälle,eläkä koskaan vaivaudu vastaan mitään ihmisille jotka sinusta välittää/on välittäny,sillain ei varmaan asiat koskaan kummene.kauhean tyly kuva sinusta tulee mutta kai se on se sun todellinen luonne,ainakin mun on helpointa ajatella niin että voin unohtaa.
tietää musta? Sua on NIIN äärimmäisen vaikee lähestyä monestakin eri syystä.En oikein viittis polttaa siipiäni. Ja en itsekään aina tiedä miksi olen niin vaikea, sinä myös.
- vaikeampaa kuin
tarkalleen ottaen kirjoitti:
tietää musta? Sua on NIIN äärimmäisen vaikee lähestyä monestakin eri syystä.En oikein viittis polttaa siipiäni. Ja en itsekään aina tiedä miksi olen niin vaikea, sinä myös.
että oon nyt(klo 21.25)30 chatissa.ja oon vielä ehkä aika kauankin.en oo koskaan kiirehtiny mitään enkä vaatinu suakaan kiirehtiin.ehkä tulisit ja juttelisit niitä näitä ilman mitään odotuksia tai paineita.oletan ymmärtäväni sun vaikeudet mutta omistani en oo koskaan sulle maininnu.mulla ainakaan ei oo kiire mihinkään niin että jos vaikka annetaan toisillemme vaikka vuoden takaraja tutustumiselle niin vois ehkä ihan paineitta jutella kaikkia mitä millonki mieleen juolahtaa...vai vaadinko liikaa:)))))
- näpytellessä
vaikeampaa kuin kirjoitti:
että oon nyt(klo 21.25)30 chatissa.ja oon vielä ehkä aika kauankin.en oo koskaan kiirehtiny mitään enkä vaatinu suakaan kiirehtiin.ehkä tulisit ja juttelisit niitä näitä ilman mitään odotuksia tai paineita.oletan ymmärtäväni sun vaikeudet mutta omistani en oo koskaan sulle maininnu.mulla ainakaan ei oo kiire mihinkään niin että jos vaikka annetaan toisillemme vaikka vuoden takaraja tutustumiselle niin vois ehkä ihan paineitta jutella kaikkia mitä millonki mieleen juolahtaa...vai vaadinko liikaa:)))))
kello oli ja on nyt 21.32.ja se mun nikki on tällä kertaa sinkkumies39.että siitä vaan jos siltä tuntuu,en oota mitään tapahtuvaksi,mulla on koko elämä aikaa :)
- ettäääää
vaikeampaa kuin kirjoitti:
kun pitäis olla 20 :(
- mutta
ettäääää kirjoitti:
voin mäs iltikin tulla jos seura kelpaa :)
- etkä aikois
mutta kirjoitti:
voin mäs iltikin tulla jos seura kelpaa :)
:((((((((((
- käyttää
etkä aikois kirjoitti:
auta vähä. Kuinka valitsen haluamani henkilön?
- loppujen lopuksi
ettäääää kirjoitti:
se 18v henkilö jana oot esiintynytki????en kyllä ymmärrä ja monta häslääjää on tainnu olla välissäkin,otappa tästä nyt sitte selvää:((
- ohjeen
käyttää kirjoitti:
toimii jo :) Siel oon.
- sun NICKIS
etkä aikois kirjoitti:
???
- jos et osaa
käyttää kirjoitti:
chattailla niin oot todellakin väärä henkilö,mutta jotenki vaan tuntuu että tuo oli vaan sun tämänhetken tekosyy sille että et vaan pysty.älä ota mitään paineita,mulle voit sanoa että oot "lukossa" ja silti ootan että pystyt jatkamaan ja jos et niin ymmärrän...hemmetti kun ei mee perille*huoh*
- NICCI
sun NICKIS kirjoitti:
???
just tänään on sinkkum39 ja 30 huone......
- ehtiny
jos et osaa kirjoitti:
chattailla niin oot todellakin väärä henkilö,mutta jotenki vaan tuntuu että tuo oli vaan sun tämänhetken tekosyy sille että et vaan pysty.älä ota mitään paineita,mulle voit sanoa että oot "lukossa" ja silti ootan että pystyt jatkamaan ja jos et niin ymmärrän...hemmetti kun ei mee perille*huoh*
sotkeentua, mutta en kuitenkaan varmaan ole etsimäsi henkilö :(
- viittii ja jaksaa
ehtiny kirjoitti:
sotkeentua, mutta en kuitenkaan varmaan ole etsimäsi henkilö :(
tehä tämmöstä ilikeyttään ajankulukseen niin lupaan että tuun ja räimin korvalle ihan omakätisesti!:(
- että tästä
viittii ja jaksaa kirjoitti:
tehä tämmöstä ilikeyttään ajankulukseen niin lupaan että tuun ja räimin korvalle ihan omakätisesti!:(
lupauksesta ja maltin menetylsestä myös se oikea naishenkilö minut tunnistaa jos ei jo muutenkin oo tullu selvääksi;)
- vielä arvauksen
ettäääää kirjoitti:
että tuo perustuu siihen että ihan ite menit alunperin esiintymään tuon ikäsenä....ei se ikä vaan luonne ja persoona,iteppähän keitit koko sopan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ap.
on mukava kysyä jotain rakkauteen liittyvää kun yhtäkkiä on ketju täynnä jotain ihan muuta kahdenkeskistä sopimista.. ):
- ja muillekkin
elekää herrantähen puuttuko jokaikiseen viestiin niinku tähänki,onko se teille jotenki hekumallista että ikävissään oleva ihminen luulee saaneensa yhteyden juuri siihen kaipaamaansa henkilöön joka sitte osottautuuki "vakiovastaaja" ap:ksi tai muuksi kumipääksi,ei prkl ei teijän touhuja enään ajankuluongelmilla selitä.
- santa claus
ja muillekkin kirjoitti:
elekää herrantähen puuttuko jokaikiseen viestiin niinku tähänki,onko se teille jotenki hekumallista että ikävissään oleva ihminen luulee saaneensa yhteyden juuri siihen kaipaamaansa henkilöön joka sitte osottautuuki "vakiovastaaja" ap:ksi tai muuksi kumipääksi,ei prkl ei teijän touhuja enään ajankuluongelmilla selitä.
ettei sotketa reaalielämää tähän virtuaalisoopaan ...
Tai ainakaan tehdä vääriä johtopäätöksiä tarkistamatta kuinka asiat ovat ... - TUOLLA SANOA
santa claus kirjoitti:
ettei sotketa reaalielämää tähän virtuaalisoopaan ...
Tai ainakaan tehdä vääriä johtopäätöksiä tarkistamatta kuinka asiat ovat ...että myönnät näin tapahtuneen???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041