Tumma mies vei minut synkkään taloonsa.
Talossa oli niin pimeää että ei melkein eteensä nähnyt.Mies veti minut sänkyynsä.Hän yritti riisua minut tunnollisesti,mutta minä kieltäydyin.Mies kätkeytyi kaulaani,ja puraisi.
Sillä aikaa Summerin perheen luona:
Lindsay,missäs Summer on?Jack kysyi Lindsaylta.
Ööh,Eikö hän ole huoneessaan,Lindsay sanoi peloissaan.
Ei,kävin siellä äskettäin.
Öö..En minä tiedä.
Nyt on jo myöhä,kello on 24.00,Jack sanoi vihaisesti.
Lindsay,mene nukkumaan.
Mutta Summer..
Minä soitan poliiseille.
Iiik!Summer katsoi peloissaan käsiänsä,ne olivat aivan aivan..Iik!Summer meni pelin luokse,mutta ei huomannu peilikuvaansa.Apuaa,iik!Olen vampyyri.Kuka tämän teki minulle?!?Tumma mies oli kadonnut.Summer melkein kuoli pelkoon,tavoitepisteet tipahtivat miinuksen puolelle.Summer ei voinu uskoa tätä todeksi.
Sori et tuli lyhyt pitää mennä!
Summerin tarina Osa 2
5
259
Vastaukset
- K@y
Muuten ihan kiva pätkä, mutta olisi kiva jos laittaisit vuorosanaviivat tai lainausmerkit ja välit. Ja yhdessä kohdassa ärsytti tuo *tekstiä*iik*tekstiä*iik. Liikaa iik:kejä :D
- Miniskidi
Simmäinen tarina mitä olen lukenut.
- hen_
Miniskidi kirjoitti:
Simmäinen tarina mitä olen lukenut.
Jos ymmärsin oikein.Anteeksi kun tuli noin lyhyt,mutku mul oli kiireitä.Lupaan et seuraava osa on paljon pidempi.
- Miss Comment
Upeaa, osaat jaksottaa! Tämä osa oli paljon parmepi kuin edellinen. Muista vielä vuorosanojen erotus muusta tekstistä lainausmerkein tai vuorosanaviivoin. Korvaa osa Summer-sanoista hän-sanalla. Mutta hienoa, nyt tarinaasi oli paljon helpompi lukea ja juonikin alkoi paljastua.
Näemmä hiljaa hyvä tulee..- melliex
Tähänpä ei enään minun kommentteja tarvitakkaan, kun olen samaa mieltä Miss Commentin kanssa. ;)
Mutta jotenkin minun silmääni iskee nuo alku -ja loppukommentit tyyliin "Sori ku tuli nii lyhyt, ku oli nii kiire" yms. Antaa tarinasta sen kuvan, että nyt ei ole tehty niin huolella jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954