Ovatko uo tiedot julkisia??Eli voiko jostain mennä tarkastamaan esim. naapurin tietoja?
Ulosottotietojen julkisuus?
4
2417
Vastaukset
- Avustava ulosottomies
UL 1:31 §:n mukaan kuka tahansa voi kirjallisella pyynnöllä saada kenestä tahansa nimeämästään henkilöstä "ulosottotodistuksen" edeltävältä kahdelta vuodelta. Todistus on maksullinen ja sen pyytäjä rekisteröidään velallisen tietoihin. Velallisella on myös oikeus saada ulosotosta tieto niistä henkilöistä, jotka ovat viimeisen puolen vuoden aikana tilanneet hänestä em. todistuksen.
- todistuksessa
Näkyykö tuollaisessa todistuksessa myös se jos ulosottoa on yritetty mutta mitään ei ole saatu ulosmitattua?
- Virkailija2
todistuksessa kirjoitti:
Näkyykö tuollaisessa todistuksessa myös se jos ulosottoa on yritetty mutta mitään ei ole saatu ulosmitattua?
Ei näy
- Avuastava ulosottomies
Virkailija2 kirjoitti:
Ei näy
Suora lainaus pykälästä:
Todistukseen merkitään pyynnön esittämispäivää edeltäneiden kahden vuoden aikana talletetut seuraavat tiedot:
1) hakijan ja vastaajan nimi sekä vastaajan syntymäaika ja kotikunta;
2) ulosottoasia, sen vireilläoloaika ja passiivisaatavaksi rekisteröinti;
3) hakijan saatavan määrä ja hakijalle tilitetty määrä;
4) estetodistuksen laatu ja päivämäärä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351