kävin viikko sitten lääkärissä otattamassa pienen verenkuvan, kun minulla oli ollut parin viikon ajan pientä kuumeilua, noin 37,4 parhaimmillaan. tämän lisäksi aina välillä kehooni on tullut pieniä verenpurkaumia, lähinnä ylävartaloon: kylkiin, selkään ja käsivarsiin. kestävät noin viikon kunnes muuttuvat ruskeiksi ja katoavat kokonaan.
no, verenkuva oli ihan puhdas, kaikki arvot kohdallaan ja hemoglobiini 158, mutta kuumeilu senkun tuntuu jatkuvan. vaikka eihän tuo varsinaista kuumetta vielä ole, olo kuitenkin tuntuu vähän kipeältä, ja normaali lämpökin on yleensä ollut siinä 36,8 ihan illallakin.
verenpurkaumat aluksi pelästyttivät, mutta kuten viikonloppuna huomasin, myös isäni saa niitä, on kuulemma saanut ihan nuoruudesta asti. kummallekin tuli saunassa käytyämme.
kuten voi arvata, asia kuitenkin vaivaa minua. eikö puhdas verenkuva, vaikka olikin pieni eikä laaja, kuitenkin sulje pois leukemian mahdollisuuden?
mietityttää
3
1011
Vastaukset
- virpsu
Mulla alkoi jatkuva infektiokierre joskus kolmisen vuotta sitten. Sitä ennen olin hyvin harvoin kipeänä. Vielä kaksi vuotta sitten oli pieni verenkuva ihan normaali leukosyyttienkin osalta. Viime marras-joulukuun vaihteessa otettiin taas verenkuva (kaksi vuotta edellisestä) ja silloin leukosyytit olivat 155 ja luuydinnäytteen oton jälkeen todettiin krooninen myeloinen leukemia. Lisäksi ennen toteamista huomasin mustelmaherkkyyttä, pieniä verenpurkauksia ja muutaman kerran oli keinuvaa huimausta istuessani. Tässä kuvaus siitä, miten minulla sairaus todettiin. Luulen siis, että minulla oli kyllä jo sairaus paljon ennen toteamista ja siksi olin niin infektioherkkä. Jos sinulla edelleen jatkuu oireilu, niin käy ihmeessä lääkärissä ja pyydä aina välillä verikokeiden uusimista. En kerro tätä huolestuttaakseni sinua, vaan ihan varmuuden vuoksi. Itse en viitsinyt käydä lääkärillä jokaisesta flunssasta, mutta uskon, että sairaus olisi todettu nopeammin jos olisin ollut sinnikäs. Minä olen tällä hetkellä hyvällä lääkityksellä, joten ei ole mitään hätää=) Toivottavasti sinulla syyksi selviää jokin vähemmän vakavampi. Paranemisiin=)
- ideoita
yksityiselle, ja ajattelinkin pyytää ottamaan ihan sen laajan verenkuvan
- lämpöä
Mulla on myös ollut usein parin-kolmen viikon jaksoja, jolloin lämpö on 37.4. olen myös tosi väsynyt.Multa on otettu kunnon verikokeet ihan muun lääkitykseni takia. Ja kaikki oli priimaa.
Itse epäilen omalla kohdallani hometta, jota talossamme näyttää olevan. Ollessani muinoin töissä tehtaassa, jossa oli hometta, monella työntekijällä oli koko ajan lämpöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958