APRILIA SR 50 R FACTORY

kepone

Eli..Olen ostamassa kyseisen skootterin kertokaa hyviä ja huonoja puolia... ja hintoja ja mitä vaan tiiätte tästä skootterista niin kertokaa... :) kiitos etukäteen =)    

37

21794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepa

      Mulla on uus aprilia sr 50 factory

      Huonot puolet

      Kova penkki, huonot peilit, kypärä ei mahu penkin alle.
      Ajoasento vaatii viikon totuttautumisen ennen ku alakaa maistuun hyvältä.

      Muut asiat ovat hyviä.
      Olen ajanut gilera runner, piaggio nrg
      ehkä parempi kuin nuo

      • asentoaa

        mahtaa olla isohko pää,jos potta ei mahu penkin alle?
        penkki on sopiva,mutta luisevalle peballe tietty kova.
        peileistä näkee,mutta käynti optikolla autta,jos muutenkaan ei eteensä nää.


    • älä osta

      ongelmia tulee sitten roppakaupalla, ei ole ihan huolettomin mopo... vähä kun fiat ja saat viat!

      • vähäsen

        Kummoisia vikoja tulossa ?


      • on kyllä
        vähäsen kirjoitti:

        Kummoisia vikoja tulossa ?

        Ihan saatanan komee peli kyl on! Jos ois rahaa tarpeeks nii ton ostaisin mustana! 4 kw tehoo... JEE


      • uusi2214
        on kyllä kirjoitti:

        Ihan saatanan komee peli kyl on! Jos ois rahaa tarpeeks nii ton ostaisin mustana! 4 kw tehoo... JEE

        ei ole uudesta sr:stä mihinkää on paljon vikoja ja huono laatu koko ruoskassa


      • Aprilia4Ever<>

        Italiassa osataan näitä tehdä paremmin kuin MISSÄÄN muualla, mutta autoja ei :P


      • zerboraattori
        uusi2214 kirjoitti:

        ei ole uudesta sr:stä mihinkää on paljon vikoja ja huono laatu koko ruoskassa

        Kaksi särää omistaneena, ekalla ajoin 28.000km ja möin täydessä timmingissä pois, oli vaihdettu kerran mäntä. Nykyinen 2015 malli ajettu 1.3 vuodessa 34.400km, ei mitään muita vikoja, tulppa vaihdettu 2 x ja takarengas 3 x, nyt menossa eturenkaan eka vaihto. Olen omistanut reilun 10 vuoden aikana uutena ostettuja skoottereita 12 kpl:tta, ehdottomasti paras on ollut Aprilia, ei vikoja, huoltanut itse kaikki huollot. Eki


      • Jutustelija1
        Aprilia4Ever<> kirjoitti:

        Italiassa osataan näitä tehdä paremmin kuin MISSÄÄN muualla, mutta autoja ei :P

        Niin no Ferrari nyt on aika kova...


      • Jutustelija1
        zerboraattori kirjoitti:

        Kaksi särää omistaneena, ekalla ajoin 28.000km ja möin täydessä timmingissä pois, oli vaihdettu kerran mäntä. Nykyinen 2015 malli ajettu 1.3 vuodessa 34.400km, ei mitään muita vikoja, tulppa vaihdettu 2 x ja takarengas 3 x, nyt menossa eturenkaan eka vaihto. Olen omistanut reilun 10 vuoden aikana uutena ostettuja skoottereita 12 kpl:tta, ehdottomasti paras on ollut Aprilia, ei vikoja, huoltanut itse kaikki huollot. Eki

        Hyvä Eki!


      • zerpo

        Itse omistanut 12 vuoden ajalla 10 Kiinalaista, kestää noin kesän kun ajan todella paljon, nyt menossa toinen Aprilian ruiskuvehje ja tämä kestää, kestää ja kestää, ajettu 39.000km kahden kesän ja kolmannen toukokuuhun mennessä. Huollettu itse, mitään muita vikoja ei ole ollut kuin takalevy oli hiukka kiero ja vispasi jarrukahvaa jarruttaessa. Remeleitä mennyt kolmas menossa, renkaita taakse neljäs laitettu, eteen toinen. Normi tulpanvaihdot ym huollot tehty. Liki kaikki on hyvää, jos miinuksia etsitään niin: takavalon punainen suoja hankala kun nipukka hajoaa, sama villkujen ei vedenpitävyys, lisäksi joitakin pikkujuttuja, mutta niinhän näitä löytyy ihan kaikista ajokeista.


      • Mopomiäs

        Itellä on aprilia sr 50r factory(ruisku) ja on luotettava. Ei oo vikoja ja tehoa löytyy 4 kw eli eniten mitä vakiona saa olla. Jää muut mopot kiihdytyksessä toiseksi ja prikan poistolla kulkee yli 80 km ja on myös mielestäni hienoimpia skoottereita.


      • Mopoboeka

        Paljon jengi saanu kulkemaan aprillia sr 50 pelkällä gianelli extra v2 tehoputkella ja putken mukana tulevilla 4.3 grammmasilla rullilla


      • Anonyymi
        Mopomiäs kirjoitti:

        Itellä on aprilia sr 50r factory(ruisku) ja on luotettava. Ei oo vikoja ja tehoa löytyy 4 kw eli eniten mitä vakiona saa olla. Jää muut mopot kiihdytyksessä toiseksi ja prikan poistolla kulkee yli 80 km ja on myös mielestäni hienoimpia skoottereita.

        SAMAAA MIELTÄ


    • putkiaivo

      mä ostin ton factoryn eilen. kone-jönnillä se makso kypärän kanssa 3000 euroo (ilman kypärää 2850 euroo)

      • jansgi¨'

        mä ostin vuosi sitten, maksoi 2650€ (kypärä ajohanskat). kannattaa ostaa! penkki on ihan hyvä ja peilitkin voi asettaa juuri oikein! ja prikkakin lähtee helposti jolloin kulkee 80-90km/h!


      • sherlock
        jansgi¨' kirjoitti:

        mä ostin vuosi sitten, maksoi 2650€ (kypärä ajohanskat). kannattaa ostaa! penkki on ihan hyvä ja peilitkin voi asettaa juuri oikein! ja prikkakin lähtee helposti jolloin kulkee 80-90km/h!

        kulkee sillon korkeintaan 75-80km/h olettaen, et ruiskuun on säädetty kisasäädöt ;P


      • gikf
        jansgi¨' kirjoitti:

        mä ostin vuosi sitten, maksoi 2650€ (kypärä ajohanskat). kannattaa ostaa! penkki on ihan hyvä ja peilitkin voi asettaa juuri oikein! ja prikkakin lähtee helposti jolloin kulkee 80-90km/h!

        miten lähtee talvella käyntiin :D


      • vitun uuno
        sherlock kirjoitti:

        kulkee sillon korkeintaan 75-80km/h olettaen, et ruiskuun on säädetty kisasäädöt ;P

        kulkee mittariin 85 ku otat prikan vittuun, tarvihe mitään kisasäätöjä


      • sjlg
        jansgi¨' kirjoitti:

        mä ostin vuosi sitten, maksoi 2650€ (kypärä ajohanskat). kannattaa ostaa! penkki on ihan hyvä ja peilitkin voi asettaa juuri oikein! ja prikkakin lähtee helposti jolloin kulkee 80-90km/h!

        Ai, että prikan saa helposti pois??? Juuri viime viikolla tuli otettua kaverilta niin se variaatori "suoja" piti ottaa pois niin eiköhän siihen tarvinnut ala-kate irrottaa puoliksi, astinlaudat irti, matkustajan jalkatuet irti, kaasuttimen koppa irti silti jäi roikkumaan yhä varsin ärsyttävästi tielle... :D Mutta itse variaattorin sisältöön upposi sellainen 2min. Ja tosiaan kulkee tasaisella mittariin 83 km/h vakio-suuttimella. Mutta jos itse ostaisin skootterin niin ostaisin tämän.


      • zerpo
        sjlg kirjoitti:

        Ai, että prikan saa helposti pois??? Juuri viime viikolla tuli otettua kaverilta niin se variaatori "suoja" piti ottaa pois niin eiköhän siihen tarvinnut ala-kate irrottaa puoliksi, astinlaudat irti, matkustajan jalkatuet irti, kaasuttimen koppa irti silti jäi roikkumaan yhä varsin ärsyttävästi tielle... :D Mutta itse variaattorin sisältöön upposi sellainen 2min. Ja tosiaan kulkee tasaisella mittariin 83 km/h vakio-suuttimella. Mutta jos itse ostaisin skootterin niin ostaisin tämän.

        Suuttimen??? Ei sulla ruiskuvehjettä ole vaan kaasarimalli mikä ei kulje ihan samoja kuin ruisku (92kmh ilman rikkaa), näyttää 2.4kmh liikaa elikä todelliset nopeudet noin 90kmh. Itsellä rajoitettu trafin maximiin rikalla.


    • tuomine

      Siis jos jonku ostat nii ostan Aprilia sr 50 tai peugeot speedfight 2. Toisaalta Aprilia on niin hienon näkönen,mutta aika kallis useimmilla ei siihen rahta riitäkkään.

      • tuomine

        Siis jos jonku ostat nii ostan Aprilia sr 50 tai peugeot speedfight 2.Aprilia on niin siistin näkönen,mutta aika kallis,joten useimmilla ei siihen rahat riitäkkään.


      • tuomisensuojelusenkeli
        tuomine kirjoitti:

        Siis jos jonku ostat nii ostan Aprilia sr 50 tai peugeot speedfight 2.Aprilia on niin siistin näkönen,mutta aika kallis,joten useimmilla ei siihen rahat riitäkkään.

        Siis jos jonkun ostat niin osta Aprilia SR 50 (Factory?!) tai Peugeot Speedfight 2:sen. Aprilia on niin siistin näköinen, mutta aika kallis, joten useimmilla ei siihen rahat riitäkkään.

        JEE


      • 445677
        tuomisensuojelusenkeli kirjoitti:

        Siis jos jonkun ostat niin osta Aprilia SR 50 (Factory?!) tai Peugeot Speedfight 2:sen. Aprilia on niin siistin näköinen, mutta aika kallis, joten useimmilla ei siihen rahat riitäkkään.

        JEE

        Toivottavasti tämän kirjoittaja on kuudessa vuodessa oppinut kirjoittamaan. Korjataan nyt vielä, jotta ei jäisi epäselväksi:

        Siis, jos jonkun ostat, niin osta Aprilia SR50R (Factory?!) tai Peugeot Speedfight 2. Aprilia on niin siistin näköinen, mutta aika kallis, joten useimmilla ei siihen rahat riitäkään.

        Lauserakenteita muuttamalla virkkeet olisivat parempaa suomen kieltä, mutta en ala niitä muuttamaan, koska tällöin alkuperäisen kirjoittajan ajatus ei tulisi niin selvästi ilmi.

        Pyydän anteeksi pilkunviilaustani, mutta pakko oli.


    • pöö?

      Kumpi ois parempi: Aprilia sr 50 vai Aprilia sr R factory? Ostan noista jomman kumman

      • factory is da best

        aprilia sr 50, ei kiihdy läheskään niin nopeesti ku factory. ite ostin just factoryn uutena, ja ooon todella tyytyväinen siihen. prikka pois Leovince zx tehari. menee 90-100km/h


      • juy

        factory.siinä on ruisku kone ja sr 50 sessä ei ole


      • yhhhhhhhh
        juy kirjoitti:

        factory.siinä on ruisku kone ja sr 50 sessä ei ole

        Factory on paras skootteri


      • zerpo
        factory is da best kirjoitti:

        aprilia sr 50, ei kiihdy läheskään niin nopeesti ku factory. ite ostin just factoryn uutena, ja ooon todella tyytyväinen siihen. prikka pois Leovince zx tehari. menee 90-100km/h

        Tehari ja leikkaa kiinni, moottorikartta ei syötä yhtään enempää kuin vakioputkelle millä kulkee oikeeta nopeutta noin 90kmh, jos ei riitä mopolle, ostakaa kevari tai joku isompi tykki. Kannattaa rajoittaa max 65kmh 3mm:n rikalla, alkuperäinen 7mm.


    • 1,9l 100km kiikariss

      Kestääkö italian ihme ?

      Ostan työmatkakäyttöön kyseisen menopelin kesäkäyttöön.

      Poistan rek auton kesäksi (jää yksi käyttöön vielä) ja ajattelin SÄÄSTÄÄ mutta italialaiset autot on mitä on joten toimiiko nuo apriliat? ostan uuden.

    • Lucasaprilia

      Moi
      Aprilia on oikeasti yksi kestävimpiä ja tehokkain skootteri kannattaa ostaa jos rahat ei riitä niin käytettynä sitten itselläni on ja lähes kaikki mopot kestään kun ne huolletaan oikein mutta aprilia on aprilia syntynyt kilpaillemaan ja sen se osaa!

    • perse666

      Itse suosittelen ostamaan jonkun väh.2tkm ajetun koska uusissa kuuleman mukaan on joitakin tyyppivikoja mm. Bensapumppu ja vuotava etupumpun stefa...
      itse ostan ylihuomenna moisen 800e (aj.7tkm)

    • pulde68

      Auttakaa.
      Pojalle ostettu -12 factory ajettu 1tkm.
      Alakierroksilla kun laitta kaasun pohjaan niin ei mun mielestä lähde kiuhtymään vaan tuntuu vähän niinkuin sais liika pensaa tai jotain ja samalla käytiääni on jotenkin omituinen.
      Toinen homma on se kun kierrokset välillä 5-7 tuhatta tapahtuu pieni nykäys / pätkiminen(vähän niinkuin vaihtais vaihdetta nopeasti).huollossa sanovat että toimii ihan ok???
      Tosin kaveri sano siellä että rs50r ja factorilla ei ole muuta eroa kun teippaukset.
      Meni vähän usko.
      Kaikki tieto otetasn vastaan.en tiedä miten alhaalta factori rupee vetämään kun ei ole aikasempaa kokemusta.

    • Aprillia69

      ihan normaalia aprillian käyttäytymistä minullakin sama ongelma .

    • Anonyymi

      Ihan vitun hirveitä romuja saatanan painavia laivoja ja vitun vikasia laitteita enemmän ollu tallissa korjattavana ku ajettavana iha vitun järkyttävvää paskaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe