Tarkoitus on suorittaa Keski-Karjalan ja Vienan kierros aikavälillä 26.5./27.5-31.5.
Matkaa on tarkoitus tehdä omalla autokunnalla osittain yhdessä Enologin reissun suhteen. Enologin koko matkareitillä minulla ei ole aikataulun vuoksi mahdollisuutta olla mukana, joten joudun olemaan omalla autokunnalla mukana osan matkasta.
Matkaseura olisi tervetullutta! Kustannukset: bensat yms. kulut (kuten majoitukset puoliksi) Ehkä jotakuta sellaista kiinnostaisi, joka ei Enologin matkalle pääse osallistumaan.
Aikataulu suurin piirtein:
27.5. la Siirtyminen Suomesta Kesälahdelta Värtsilän kautta Pitkärantaan (tarpeen tullen voidaan suorittaa jo perjantaina)
28.5. su Pitkärannasta Keski-Karjalaan, yöpyminen jossain Porajärvi-Kostamus -välillä luonnossa tai kotimajoituksessa/hotellissa
29.5. ma kiertelyä Vienassa runokylissä ja luonnossa yöpyminen kotimajoitus/teltta
30.5. ti kiertelyä Vienassa runokylissä ja luonnossa yöpyminen kotimajoitus/teltta
31.5. ke lähtö Vienasta jostain runokylästä tai luonnon keskeltä kohti Vartiusta ja ajaminen iltaselta Kesälahdelle.
Matkareitti kokonaisuudessaan noin suurin piirtein:
Kesälahti-Värtsilä-Pitkäranta- Suojärvi - Porajärvi - (Rukajärvi) - Repola - Kostamus - Vuokkiniemi - Jyskyjärvi - Paanajärvi-Kostamus-Vartius-Kesälahti.
Matkaseuraa Keski-Karjalaan&Vienaan 27.5.-31.5.
TKS
1
263
Vastaukset
- kevään aikana
menossa matkalle, joka on osittain samojen kohteiden kautta. Mikä reitti olisi paras Porajärveltä Repolaan? Rajan pinnasta ei varmaan pääse, joten täytyy varmaan mennä Juujärven kautta. Onkohan tiet millaisessa kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt384496Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522409Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481452- 931288
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281257Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541159Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan139994Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 60931