Masa on kingi

Mervi syyllinen

Tapolan eukko löi taas itseään nyrkillä turpeaan naamaansa ja sitten syyttää Mattia .Ettäs kehtaa!

Nyt pistän "Elämä on laiffii" taustalle soimaan ja jammailen Matin tahdissa.

3

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaelika

jos voisin,niin täräyttäsin ihan vaan ite sua ja MERVIN puolesta.kyllä joka hevoselle kengittäjä löytyy,Matillekkin.

• Se sama

Ei susta ole siihen, siihen vaaditaan miestä eikä marjanpoimijaa. Tositilanteessa repisin sut solmuun ennenkuin ehtisit sanoa kissaa....

On sitä ennenkin laitettu naista ojennukseen ja nostettu kurkusta puristaen seinälle jos nainen alkanut uhoomaan....

Ole onnellinen vaan kun netin kautta uskallat uhota, tositilanteessa killuisit seinää vasten aika nopeasti.

• -Fanisi-
        Se sama kirjoitti:

Ei susta ole siihen, siihen vaaditaan miestä eikä marjanpoimijaa. Tositilanteessa repisin sut solmuun ennenkuin ehtisit sanoa kissaa....

On sitä ennenkin laitettu naista ojennukseen ja nostettu kurkusta puristaen seinälle jos nainen alkanut uhoomaan....

Ole onnellinen vaan kun netin kautta uskallat uhota, tositilanteessa killuisit seinää vasten aika nopeasti.

Mattiko se siellä? Se sama eli Masa Nykänen? Ainakin tyyli on samanlainen. Hyvä Matti, hyvin hoideltu toi Mervi ojennukseen, saat paremman naisen koska tahansa jos eroatte tällä kertaa, veikkaan että nyt kanssa eroatte! Tosin Mervi voi perua kun tajuaa ettei löydä yhtä komeeta miestä kuin sä! Raukkamaista vaihtaa lukot ja pelätä sun asuntoon tuloas, haluaa vaan kiusata sua, ettet saisi kamojas haettua tai jotain tärkeää juttuu jonka tarviit. Kostonhimoinen akka vaikka itse on syyllinen sun tilanteesees.

Voimia sulle PISTÄÄ mERVI KOVILLE JOS HYPPII SILMILLE jos oot Matti ja jos et ole ja luet tän joskus niin tukea tulee täältä aina sulle. Olet aina ykkönen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      126
      5334
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3842
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      37
      1972
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1694
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1693
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1630
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1443
    10. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1362
    Aihe