Masa on kingi

Mervi syyllinen

Tapolan eukko löi taas itseään nyrkillä turpeaan naamaansa ja sitten syyttää Mattia .Ettäs kehtaa!

Nyt pistän "Elämä on laiffii" taustalle soimaan ja jammailen Matin tahdissa.

3

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaelika

jos voisin,niin täräyttäsin ihan vaan ite sua ja MERVIN puolesta.kyllä joka hevoselle kengittäjä löytyy,Matillekkin.

• Se sama

Ei susta ole siihen, siihen vaaditaan miestä eikä marjanpoimijaa. Tositilanteessa repisin sut solmuun ennenkuin ehtisit sanoa kissaa....

On sitä ennenkin laitettu naista ojennukseen ja nostettu kurkusta puristaen seinälle jos nainen alkanut uhoomaan....

Ole onnellinen vaan kun netin kautta uskallat uhota, tositilanteessa killuisit seinää vasten aika nopeasti.

• -Fanisi-
        Se sama kirjoitti:

Ei susta ole siihen, siihen vaaditaan miestä eikä marjanpoimijaa. Tositilanteessa repisin sut solmuun ennenkuin ehtisit sanoa kissaa....

On sitä ennenkin laitettu naista ojennukseen ja nostettu kurkusta puristaen seinälle jos nainen alkanut uhoomaan....

Ole onnellinen vaan kun netin kautta uskallat uhota, tositilanteessa killuisit seinää vasten aika nopeasti.

Mattiko se siellä? Se sama eli Masa Nykänen? Ainakin tyyli on samanlainen. Hyvä Matti, hyvin hoideltu toi Mervi ojennukseen, saat paremman naisen koska tahansa jos eroatte tällä kertaa, veikkaan että nyt kanssa eroatte! Tosin Mervi voi perua kun tajuaa ettei löydä yhtä komeeta miestä kuin sä! Raukkamaista vaihtaa lukot ja pelätä sun asuntoon tuloas, haluaa vaan kiusata sua, ettet saisi kamojas haettua tai jotain tärkeää juttuu jonka tarviit. Kostonhimoinen akka vaikka itse on syyllinen sun tilanteesees.

Voimia sulle PISTÄÄ mERVI KOVILLE JOS HYPPII SILMILLE jos oot Matti ja jos et ole ja luet tän joskus niin tukea tulee täältä aina sulle. Olet aina ykkönen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
      Maailman menoa
      24
      4409
    2. Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa

Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on
      Maailman menoa
      315
      2823
    3. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
      Ikävä
      129
      1654
    4. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1635
    5. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
      Ikävä
      65
      1562
    6. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
      Maailman menoa
      279
      1138
    7. Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.

Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i
      Sinkut
      108
      857
    8. Mitähän tässä kävikään

Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?
      Ikävä
      104
      769
    9. Voi kun uskaltasin

Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata
      Ikävä
      79
      757
    10. Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta

Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis
      Ikävä
      79
      718
    Aihe