Minulla on takana onnistunutkin raskaus ja pari keskenmenoa. Nyt epäilen taas keskenmenoa, vaikka en millään haluaisi myöntää itselleni.
Raskausviikko 5 meneillään. Menkkojen myöhästymisen aikaan tuli pikkasen ruskeeta vuotoa. Mutta se mikä epäilyttää, on ettei ole pahoinvointia ollenkaan. Muita oireita on kyllä, ihan älyttömät ilmavaivat sekä pienet enempi oikeanpuoleiset tuntemukset vatsassa...
Onko teillä kenellään ollut noita ilmavaivoja keskenmenossa? Normaalissa raskaudessa minulla ei ollut...
Keskenmenonko
4
1762
Vastaukset
- Tyyne
Minulla tuli ihan raskauden alussa ruskeaa vuotoa jopa 2 viikkoa ja kaikki sujui ihan hyvin. Minulla tuo vuoto alkoi jo oletetun kiinnittymisen aikaan ja petyinkin taas kerran, että eikö taaskaan tärpännyt :)
- mamma 76
Hei,
kävin eilen yksityisellä ultrassa. viikkoja saman verrain kuin sinulla, ei raskauoireita ja vuotoa jonkin verra. näkyi sikiöpussi, mutta ei alkiota. lääkäri sanoi minulle että näyttää enemmän huonolle kuin hyvälle. minulla oli maaliskuussa alkuraskauden (8 5) keskenmeno, joten siitäkin syystä olen tosi skeptinen. Toivotaan kuitenkin että onnistuisi. - no höh
ei kaikissa raskauksissa vakiona ole pahoinvoinnin tunnetta! itselläni kuusi lasta ja vain kahdesta olen voinut pahoin.ota päivä kerrallaan =)
- Avauksen kirjoittaja
Keskenmenoa ennakoivat oireet. Kyllä sen oikeastaan arvasin oireista...
Uskomattoman voimakkaat yli viikon kestäneet ilmavaivat loppuivat samantien, kun vuoto alkoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844