Joskus 70 -80 luvulla mainostettiin vaippoja: unipeppu, päiväpeppu, touhupeppu...Mulla paksu litimärkä vaippa muovihousuissa tuo ajatuksen turvapepusta. Tulee sellainen turvallinen olo kun paksu paketti jalkojenvälissä oikein tuntuu.
Mun vaipat imee koko päivän pissat ja niissä on huoleton taapertaa päivän menot ja leikit.
Elämähän itseasiassa on yhtä menoa ja leikkiä miten sen kukakin ottaa. Niin ja nykyään kun kaikilla on niin helvetinmoinen kiire niin uusi amerikkalainen unelma innovaatio olisi saada kaikille koko vuorokauden imevät paksut supervaipat ja tosi tiiviit muovihousut, ei tarvis tuhlata aikaa vessassa käyntiin - hmmm..
Jos vähääkään tekee mieli kokeilla vaipan tuomaa onnentunnetta niin uskallan sanoa että se on autuasta ja sellainen joka kokee sen ensi kertaa turvallisessa ympäristössä, yleensä yksin niin kokemus on ainutkertainen. Mulla ekasta kokemukseta on aikaa liki puolivuosisataa joten en muista sitä.
märkä vaippa muovihousuissa
7
2645
Vastaukset
- sopivat
AC Medical on hiljattain ruvennut myymään tiukkoja kumihousuja (#700) lisäsuojaa tarvitseville. Niiden etuna on juuri tuo kiinteys ja vuodottomuus. Saitilla sadottain mukavia kuvia, suosittelen tutustumista
http://www.acmedi.com/acms/catalog.htm- olen tilannut
Aikanaan tilasin Ac Medicalilta muovi ja kumihousuja ja jopa sellaista kumia metritavaranakin jota vissiin on vielä jäljellä muutama metri.
Paremminkin olen käytellyt vain muovihousuja.
Ainahan ne vuotaa vaikka olis minkälaiset housut kun vaippa tulee tarpeeksi märäksi mutta siinä pitääkin olla muovihousun päällä paksusta puuvillaflanellista tehty ns erityis-turva-imuhousu ja sen päällä vielä puolipitkä, korkealle nouseva muovihousu.
Sitten saa pissa tulla taas muutaman tunnin.
Märkää vaippaa en antais millään pois.
Niin ja muitakin linkkejä niille jotka ei tiedä, tai siis en osaa laittaa linkkejä tähän mutta googlettamalla. Fetware.com tcsb airoliver.de
tcsb:ltä olen tilannut satoja housuja ja nytkin niitä on varastossa parisataa, samoin fetwaren housuja noin 100 paria että jos joku haluaa muovihousuja niin yhteyksiä ottelemaan:
osoitteen varmaan kaikki tiedätte.
Niin ja tuo ammeriikan maasta osto tällaiselle juntille joka ei anna visakortin numeroa minnekään on aina sellaista pientä riskiä, olen aina lähettänyt käteistä $, ei toistaiseksi ole tullut oharia. Niin ja kun ne pakkaa menemään tulliin, ei silti kyllä aina selitys on ollut jos siellä nyt joku kysyy mitä paketissa oikeesti on.
Nuorempana vähän pakkasi poskiin puna.
- Lenina maxi
Sana turvapeppu pakotti minut kirjoittamaan.
Mikä siinä on että 70 - 80 luvun selluloosa-massa vaipat tuntuivat jotenkin mukavimmilta kun nämä nykyisistä raaka-aineista tehdyt vaipat.
Vaippakultturihan on täysin mullistunut noilta ajoilta ja taitaa olla niin että suorakaidevaippaa on enää tämä Mölnlycken ns maxivaippa jota saa mm Metsäpolulta ja sitten on Delipapin Harmony suorakaidevaippa.
Mutta 80 luvun Leninamaxi lasten yövaipalle ei vedä mikään vertoja, se kun kastui niin se tuli sellaiseksi kovahkoksi paakuksi ja se tuntui että se on housuissa, toki ei yksi vaan niitä piti olla 3-4 kpl kerralla.
Usein tein niin että käärin 4kpl sideharsoon jolloin se oli niinkuin yksi vaippa ja se muovihousuun niin jo oli hyvä ja "turvapeppu".
Olen ostellut eräältä toimittajalta isoja suorakaidevaippoja muutaman kerran ja ne on joskus tuntuneet vastaaville. Ilmeisesti niiden tekemiseen on käytetty vielä 10 vuotta sitten näitä ns vanhanajan selluloosa-vanu-massavaippoja. Ne ei imeneetkään niin älyttömästi kun nämä nykyajan vaipoista tehdyt.
Niissä kun on sitä absorbentjauhetta ja ne vain imee ja imee ja turpoaa sellaiseksi puuromaiseksi hyytelöksi. No sekin tuntuu kyllä hyvältä mutta kun se on niin vetelää eikä kova paakku niin se tuntu ei ole niin hyvä.
Minunkin mielestän vaipan, oli se sitten teippivaippa tai suorakaidevaippa - sen pitää tuntua että se on olemassa.
Teippivaipan sisään on aina laitettava nippu suorakaidevaippoja ja sitten ne liikehtivät siellä ja hakevat omia paikkojaan.
Delipap saisi alkaa tehdä ab/dl ihmisille tukevia teippivaippoja vaikka kolme eri kokoa, suurin olisi sellainen että se tuntuisi ja näkyisi aikuisen päällä suhteessa samalla tavalla kun joskus tv-mainoksissa näkee pienellä lapsella vaipan. Niin ja muovipintaisina ja mielellään vielä niin että pintamuovivaihtoehtoja olisi useampi. Tekeehän sadeasutehdaskin "kurahousuja".
Tilasin tässä taannoin Savelta saksasta kindermotive teippivaippoja mutta se nyt ei ollut mistään kotoisin, se oli kuin tavallinen tena jossa teippikiinnityspaneelissa oli jotain baby-kuviointia.
Inko Sani tekee tilauksesta aivan uskomattomia teippivaippoja, suuria ja paksuja. Ne on kyllä niin älyttömän kalliita että en ole ostanut kun pari kertaa yhden kappaleen muun tilauksen yhteydessä. Viimeksi se oli 11 egeä kappale, mutta hitto kun se oli komea, ei olisi millään raskinut kastella. Ensi jouluksi tilaan kyllä taas yhden itselleni lahjaksi.
Terv Leninamaxi pissapoju. - VaippaTyttö
Ihana pissata vaippaan ja olla märässä ...
- Melko-hidasta
Tuonko keksimiseen sulta meni 13 vuotta
Vaippa tytölle lämpimät ja märät terveiset. Löytyy meitä harrastajia muitakin. Ei se ole keneltäkään pois, jos itselleen mielihyvää tuottaa. Kuka milläkin tavalla. Jos harrastajia löytyy, joka haluais jutella aiheesta niin sähköpostiin vaan juttua.
Jes
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4213562Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944533135- 1301776
- 631749
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1061516- 611078
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261072En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321022Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39965SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul181916