Sinä nuori, älä harkitse poliisikouluun hakeutumista, sillä Suomessa ei poliisi työllisty. Töitä on enemmän kuin tekijöitä, mutta tämä rakas isänmaa säästää tässä kohtaa. Haku päällä työttömäksi!
Poliisikouluun? Ei kannata
10
1767
Vastaukset
- Über-ihminen
Ja vaikka pääseekin töihin, ei se minimipalkka riitä korvaukseksi kaikesta siitä paskasta, mitä niskaasi kaadetaan, niin asiakkaiden kuin esimiestesi toimesta.
- Kannata
Poliisit saa kestää kyllä niin paljon paskaa ,että tyhmä vaan menee kytäksi.
- Saukki
Varsinkin ne poliisipäälliköt muut päällystöviranhaltijat, jotka ovat lukeneet yliopistossa... ne ovat varmaan tosi tyhmiä! =)
- tyttååå
sori nyt vaan, mutta mä olen sitten jossain vaiheessa menossa poliisikouluun, koska se ammatti kiinnostaa JUURI minua!
mä voi olla tyhmä ja idiootti ihan mikä vaan, ja ottaa paskaa niskaan, mutta mä aijon hakee sinne!!
- Kamu
ja huhujen mukaan virkoja vähennetään jatkuvasti. Eli nyt töissä olevien poliisien työmäärä kasvaa ja samalla tekijöiden määrä vähenee. Se tarkoittaa tyytymättömyyttä kansalaisten keskuudessa pitkinä odotusaikoina ja kuka siitä saa haukut niskaansa- yksittäinen poliisi tietenkin. Hänen vikansahan se on kun ihmiset ei osaa käyttäytyä ja tehtäviä on paljon. Sinänsä on totta, että kansalaisella pitää olla oikeus saada asiansa käsitellyksi ilman tarpeetonta viivytystä ja hyvä olisikin, kun jokainen joka joutuu poliisia tai sairaankuljettajaa tms. odottaa liian kauan, tekisi kantelun valtiota vastaan.
- ex.
Ei todellakaan kannata hakeutua poliisiksi. Läpimätä organisaatio, jossa jotkut psykopaatit(narsistisesta persoonallisuushäiriöta sairastavat)saavat tehdä mitä haluavat muiden kustannuksella...esimiehetkin ovat lähes poikkeuksetta kirjaviisaita nyhveröitä tai sitten täysin epäsosiaalisia diktaattoreita, joita vielä pahimmassa tapauksessa viina vie mukanaan...
Totuuksia poliisiorganisaation tyypeistä ja teoista tulossa varmasti pian julkisuuteen. Ja niitähän riittää. - Krisu
ex. kirjoitti:
Ei todellakaan kannata hakeutua poliisiksi. Läpimätä organisaatio, jossa jotkut psykopaatit(narsistisesta persoonallisuushäiriöta sairastavat)saavat tehdä mitä haluavat muiden kustannuksella...esimiehetkin ovat lähes poikkeuksetta kirjaviisaita nyhveröitä tai sitten täysin epäsosiaalisia diktaattoreita, joita vielä pahimmassa tapauksessa viina vie mukanaan...
Totuuksia poliisiorganisaation tyypeistä ja teoista tulossa varmasti pian julkisuuteen. Ja niitähän riittää.Tosiaan saisi pikku hiljaa tulla tosiasiat julkisuuteen.
- ...
Krisu kirjoitti:
Tosiaan saisi pikku hiljaa tulla tosiasiat julkisuuteen.
mikä pirun jees jees-mies tänne taas on tullu palstatilaa kuluttamaan?
- Saukki
ex. kirjoitti:
Totuuksia poliisiorganisaation tyypeistä ja teoista tulossa varmasti pian julkisuuteen. Ja niitähän riittää.Olet varmasti asiantuntija.
- oon 13 kaka pylly
terveisin tiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760