ei paljon

naurata!!

Miten sitä voi kesällä tehdä yhtään mitään? nuna ja silmäoireet jotenkin kurissa lääkkeillä, mutta poskia särkee koko ajan... ilmeisesti painetta, limakalvoturvotusta. tulehdusta ei ole. tuntuu että ei mikään auta tähän vaivaan. toinen mikä harmittaa on mun iho, joka on vuoden ympäri ruvella... :(

taidanpa mennä nukkumaan, kun väsyttääkin niin vietävästi... siis jos tänä yönä vaikka henki kulkisi...

kyllä tässä melkein itku pääsee :(

2

348

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

Olet varmaan kokeillut kaikenmaailman lääkkeet, mutta olisiko kokeilematta Aerius??? Ainakin minulla tehosi, aikaisemmin Duact, mutta se kuivasi suuta kovasti.

• lääkettä niitähän on uusiakin

Minä lopetin maidon käytön kokonaan,nyt on helpompi olla käytän soija maitoa korvikkeena se on liiankin hyvää menee litrantölkki päivässä.Minullakin oli aiemmin nenä aina tukkoinen ja poskia koski limakalvot olivat ärtyneet ja turvoksissa olo on nyt kaiken kaikkiaan paljon parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1409
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      860
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      841
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      776
    5. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      92
      765
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      158
      705
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      689
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53