Olen etsinyt veneeseeni 100mm korkeita messinkikirjaimia kaupoista. Tarvitsen niitä veneen kylkikylttiin.Olen vain löytänyt numeroita ja kirjaimet a ja b. Netin haulla löytyisi jenkeistä kirtsuja vaikka kuinka, mutta en halua käyttää visaa.Suomessa niitä tekee mm. Pisla mutta se tekee vain alihankintaa.Mistä sinä hankit omasi pääkaupunkiseudulla ?
Messinkikirjaimia
6
934
Vastaukset
- xxxxx
Aikaisemmin tuollaiset kirjaimet tehtiin stanssaamalla, nykyään tietokoneohjatulla plasmaleikkurilla tilaustyönä, eli leikataan ne kirjaimet mitä tarvitaan, ei kokonaisia aakkosia.
Eli voit toimittaa tekstin (tai kuva) tietokonetiedostona leikkurifirmalle sähköpostiliitteenä. Koska leikkaus on hyvin nopeaa hinta on yllättävän alhainen.
Suosittelen että selailet keltaisia sivuja. - kiviliikkeistä?
Vinkki on vähän makaaberi, mutta voi silti olla hyödyllinen.
Hautakiviliikkeissä on tarjolla monenlaisia messinkikirajimia ja -numeroita. Vaikka ei löytyisi sopivaa mallia, niin voit saada valmistajien yhteystietoja. - Tauti
Pitäisi lyötää valettuja - ei levystä leikattuja aakkosia muitakin kuin A, B ja C. Niistä ja numeroista tulee aika tylsiä veneen nimiä!?
Mutta mistä?- allu
Paasikivi.com valmistaa pronssikirjaimia, soitin juuri.100mm:n versaali kirjain maksaa 14,64e kappale. Täytyy vielä miettiä, kun hinta yhteensä nousisi minulla 176e:oon.
- nimeä
allu kirjoitti:
Paasikivi.com valmistaa pronssikirjaimia, soitin juuri.100mm:n versaali kirjain maksaa 14,64e kappale. Täytyy vielä miettiä, kun hinta yhteensä nousisi minulla 176e:oon.
On niitä lyhyitäkin naisen nimiä. Vaihda nimi niin säästät. Tai laita nimi vain taakse.
- Tauti
allu kirjoitti:
Onneksi on vain 5 kirjaiminen nimi!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1147293
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?481290