tämän aamuiset tunnelmat palstalla? :)
Mitkäs
12
1045
Vastaukset
- nuori88
Jos nään tänään ihastukseni niin katson häntä silmiin ja hymyilen!
- kummissaan
niin sitä pitää ;) Elämän pieniä iloja!
- Että mitäköhän
on tekeillä...? Väsyttää vähän unettomien öiden vuoksi ja stressiä hoitamattomista käytännön asioista, surumielisyyttä siitä että ei ole omaa rakasta ihmistä ja suuria unelmia ja haaveita tulevaisuudelle. Siinäpä ne tärkeimmät tämänaamuiset tuntemukset.
- pökk
tapauksessa ulos raittiiseen ilmaan niiden ajatusten kanssa. Helpottaa olotilaa hetkeksi.
- kummissaan
on tekeillä minkä asian suhteen? :)
Toivottavasti saat nukuttua ensi yönä oikein hyvin ja elämä näyttää taas valoisammalta.
Asia kerrallaan eikä liikaa stressiä. Kyllä ne hoituvat kaikki asiat ja sitten helpottaa.
Yksin sitä nyt tällä hetkellä herätään täälläkin joka aamu, ja välillähän se on tosi ikävää. Tosin ehkäpä joskus tilanne on taas toinen :) Unelmia ja haaveita pitää aina olla, vaikka ihan pieniä juttuja. Ja sitten ne toteutuvat yksi kerrallaan.
Vähän uskoa pitää olla elämään.
Toivottavasti huominen on parempi, ja kyllähän oma rakas ihminenkin löytyy.. ihan varmasti ;)
- kummis
Päälimmäisenä suunnaton vitutus. Eipä mitään uutta siis.
- kummissaan
sut nyt on saanut kypsymään? :(
Vielä aiemmin olit jokseenkin hyväntuulinen. - kummis
kummissaan kirjoitti:
sut nyt on saanut kypsymään? :(
Vielä aiemmin olit jokseenkin hyväntuulinen.Keskusteltiin tämän ihastukseni kanssa lauantaina ja hän ei tahdo luopua vakipanostaan tai yhden illan suhteista...Pelkää sitoutumista, sanoi. Eli unohdan hänet ja odottelen kunnon naista elämääni.
- kummissaan
kummis kirjoitti:
Keskusteltiin tämän ihastukseni kanssa lauantaina ja hän ei tahdo luopua vakipanostaan tai yhden illan suhteista...Pelkää sitoutumista, sanoi. Eli unohdan hänet ja odottelen kunnon naista elämääni.
niin kivan oloinen mies, että todellakin satsailet kunnon naiseen etkä tuollaiseen :)
Muuten jopa kimpaantuisin!
Hyvä,että sait ajoissa selville sen intressit.
Tosi hauska, että aloit vastailemaan näihin, vaikka nykyisin mulla on jo monta nimimerkkiä..
Eli kunnon nainen sulle ja kunnon mies mulle. Kuulostaako hyvältä suunnitelmalta? ;) - kummissaan
kummissaan kirjoitti:
niin kivan oloinen mies, että todellakin satsailet kunnon naiseen etkä tuollaiseen :)
Tosi hauska, että aloit vastailemaan näihin, vaikka nykyisin mulla on jo monta nimimerkkiä..
Eli kunnon nainen sulle ja kunnon mies mulle. Kuulostaako hyvältä suunnitelmalta? ;)lisäys vielä. Olen myös nimimerkki nainen kyselee,
muita en kerro..mitä mieltä olet kyseisistä suhde ajatuksista, joita siinä kysellyt? :) - kummis
kummissaan kirjoitti:
Eli kunnon nainen sulle ja kunnon mies mulle. Kuulostaako hyvältä suunnitelmalta? ;)Ajoissa ja ajoissa, yli puolivuotta häntä tässä piirittänyt, mutta vasta lauantaina sain suuni auki ( 2 promillea auttoi asiaa:)) eikä se mennyt edes hämilleen. Noniinno, kaipa sen unohtaa joskus- hyväksikäytettäväksi en koskaan suostu.
Joo, suunnitelma kuulostaa hyvältä. Jonain päivänä ehkä toteutuukin.
Mitä tulee tuohon nainen kyselee- ketjuun, niin aikalailla samanlainen höperö olen, vaikka mies olenkin. Sitä en sitten tiedä, missä sellaiseen kunnolliseen tyyppiin törmää sitten. Periatteessa kaikkialla, mutta Kohtalo tai joku johdattaa sitten. Niin, kunhan on valmis ottamaan sen ensiaskeleen. Niin, ja jos se toinen on sitten sopiva. Jne jne:) - kummissaan
kummis kirjoitti:
Ajoissa ja ajoissa, yli puolivuotta häntä tässä piirittänyt, mutta vasta lauantaina sain suuni auki ( 2 promillea auttoi asiaa:)) eikä se mennyt edes hämilleen. Noniinno, kaipa sen unohtaa joskus- hyväksikäytettäväksi en koskaan suostu.
Joo, suunnitelma kuulostaa hyvältä. Jonain päivänä ehkä toteutuukin.
Mitä tulee tuohon nainen kyselee- ketjuun, niin aikalailla samanlainen höperö olen, vaikka mies olenkin. Sitä en sitten tiedä, missä sellaiseen kunnolliseen tyyppiin törmää sitten. Periatteessa kaikkialla, mutta Kohtalo tai joku johdattaa sitten. Niin, kunhan on valmis ottamaan sen ensiaskeleen. Niin, ja jos se toinen on sitten sopiva. Jne jne:)pitää nyt kuitenkin koittaa jotain positiivista löytää niin hyvä kuitenkin, että sait suusi auki :) ..ja hyväksikäytettäväksi ei pidäkään suostua, missään olosuhteissa vaikka kuinka ihastunut olisi! Kaksi promillea voivat olla joskus siis paikallaan. Muuten sulla olisi voinut mennä vielä toisetkin puoli vuotta.
Suunnitelma siis pitää ;)
Ja olet oikeassa, kyllä se sellainen sopiva sitten osuu kohdalle. Ja jossain törmää. Sitä paitsi sitten sitä osaa arvostaa entistä enemmän, kun on sellainen kunnon juttu.
Hauskaa, että miehistäkin löytyy höperöitä :)
Lähettelen sulle täältä virtuaali halauksen. Toivottavasti tulee kivempi fiilis ihastuksesta pikkuhiljaa. Ja aurinkoinen kesäpäivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958