Ihoni alkoi näyttää hyvältä jo parin hoitopäivän jälkeen
Zinkosal sinkkivoide
2
12152
Vastaukset
- Vilma'
jo pitkään sinkkipitoisia voiteita psorin hoitoon. Laitoin siitä tänne palstallekin aikoja sitten, en tiedä minne ne vanhat sivut täältä katoavat kun ei ole kuin 3 sivua jäljellä:O Jotkut moittivat että kuivattaa liikaa ihoa muta käytin Daily sinkkivoidetta. En tiedä mistä sitä saisi kun ei kuulu enää sen kaupan valikoimiin josta ennen ostin sitä. Oli halpaa ja hyvää. Nyt käytössä on Weledan kehäkukkaa ja sinkkiä sisältävä voide. Molemmat voiteet ovat vauvoille tarkoitettuja joten eivät varmaankaan mitään haitallisia aineita sisällä:) Laitan perusvoidellulle iholle vielä päälle tuota sinkkivoidetta. On tuota Zinkosaliakin tuolla kaapissa mutta jostain syystä aloin käyttää näitä joissa on mukana kasvisöljyjäkin. Vaikka Zinkosaliahan voi yhdistää itse eri voiteisiin ja öljyihin jos tuntuu liian tankealta.
- Hyvä peitevoide
Olin jo unohtanut sinkkivoiteen kun ihoni on ihan karseen näköinen. Harmittaa kun on hyvät hoikat sääret, mutta täynnä punaisia psoriläiskiä. Ostin Natusanin vauvojen sinkkivoidetta ja voitelin sääreni, niin ovat paljon paremman näköiset. Voide peittää hyvin punaisuude. Täytyy varmaan salisyylivaseliinilla kuoria karsta ja sitten tätä vauvavoidetta niin kohta kehtaa sääriäänkin näyttää:)
http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/TE2057248
Lääkevoiteet on niin kalliita että en ole vielä tänä kesänä raaskinut ostaa. Katsotaan nyt kun alkaa kesä oikein kunnolla ja antaa ilmaa iholle, niin josko tokenisi tämä kurjuus. Elokuu on parasta aikaa psorilleni kun aurinko ei ole enää niin voimakasta, ilman suhteellinen kosteus on kohtalaista ja iho saa kosteutta ja on lämmintä että voi olla vähissä vaatteissa.
Auringon paahdetta ihoni ei kestä lainkaan koska olen aurinkoallergikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434829- 632713
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2751807Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611736Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151669Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531226Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 701142
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2741112