Kuva lakkiaiskutsuun

kevätaskartelija

Kertokaa hyvät ihmiset, mistä löytäisin (siis netistä) ylioppilaslakin kuvan? Siis sellaisen selkeän ja selväpiirteisen, jonka voisi liittää Wordilla tehtävään lakkiaiskutsuun ilman muokkaamista!

Olen googlettanut, mutta tuloksena on hattuja, joissa on tausta tai ne eivät muuten ole hyvännäköisiä tulostettuna.

Auttakaa, please!

7

7118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkjkkkk
      • kevätaskartelija

Noissakin kuvissa on tausta enkä osaa poistaa sitä. Tarkoituksena on tulostaa kutsut värilliselle paperille ja jos kuvassa on tausta, se erottuu ikävästi kortista...

Kiitos kuitenkin vaivannäöstäsi =)

• ::::
        kevätaskartelija kirjoitti:

Noissakin kuvissa on tausta enkä osaa poistaa sitä. Tarkoituksena on tulostaa kutsut värilliselle paperille ja jos kuvassa on tausta, se erottuu ikävästi kortista...

Kiitos kuitenkin vaivannäöstäsi =)

http://www.smossa.vxu.se/Bilder/Mossa6Uppsala.jpg

en tiedä onko valkonen tausta.

• kevätaskartelija

• mielenkiinnosta.
        kevätaskartelija kirjoitti:

Se käy tosi mainiosti!

Kiitos ja hyvää kevättä!

kokeilin.
        Kuvassa on kyllä valkoinen tausta. Siirsin sen Publisher ohjelmaan. Kopioin vihreällepaperille ja kas tausta jäi vihreäksi mutta lakin valkoinen osa on kyllä hiukan vihertävä. Muutin vielä rivutys-sarjaa joten valkoinen tausta jäi liki kokonaan pois.
        Lakki on ruotsalainen yo-lakki ja hiukan suomalaista korkeampi. Käyttämäni ohjelmalla voi hiukan litistää lakkia.

Ny en tarvitse lakin kuvaa. Viimevuonna tein niin että ostin ääriviivatarroja jotka liimasin valkoiselle kartongille ja leikkkasin lakit irti ja liimasin kohotarroilla ne kortteihin. Ostin myös ääriviiva lyyran kuvia. Loput lyyrat voi käyttää esim. kuohuviinilasin kyljessä.

• hönöhena

etkö osaa laittaa googlen kuvahakuun "yolakki" ja painaa ensimmäistä kuvaa? on kaikenlisäksi ihan suomalainen.

• mielenkiinnosta.

No, nyt en ymmärrä minäkään nimittäin, kysyjän ongelma ei ollut löytää yo-lakki. Vaan, ongelma oli löytää ko. tarkoitukseen sopiva lakki, jota ei tarvitse käsitellä kummemmin.

Tyhmiä kysymyksiä ei ole, mutta joskus on tyhmiä vastausia. Ehkäpä vastauksesi kuuluu tämän vastauksen ohella jälkimmäiseen.

Emmehän kaikki ole "seppiä" syntyessämme.

Minä ainakin olen joutunut opettelemaan monia asioita alusta alkaen ja joudun varmasti vielä opettelemaan uusia asioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5592
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4207
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      152
      2170
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1906
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      124
      1728
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe