Mikrofoni tunnistimet?

KOPIOIJA

Saako suomesta sellaisia pieniä skannereita jotka löytää mikrofonit ja langattomat videokamerat? Vaadittu taajuusalue on 50mhz - 3ghz ja pitäis löytyä herkkyyssäätökin.

4

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy
      • Kopioija

näinpä teen

kiitoksia

• James Bond

Tälläisissäkin skannerissa kaikki maksaa. Skanneriin saa helposti uppoamaan monta sataa euroa, ilman että sijoitus hyödyttää sinua välttämättä mitenkään. Vakoilu ja sen paljastaminen ei ala huippukalliin ja mielikuvituksellisen laitteen ostamisesta. Skannereitakin on niin tavattoman monenlaisia, eikä niitä voi noin vain laittaa mitenkään hyvä-huono akselille, ne on tehty erilaiseen käyttöön. Selvitä tarpeesi ennen laitteen ostamista jottet pety oston jälkeen.

Ensin täytyisi ottaa selvää miten mikrofonit ja salakamerat toimivat: mitä taajuusalueita ne mahdollisesti käyttävät? Entä lähetystavat? Kuinka hyvin ja selvästi ne kuulevat heikot äänet? (tässä auttaisi elokuvaamisen äänityön tuntemus) Kuinka pimeässä kamera toimii? (kamera ei näe ihmissilmän tavoin). Kaikkien kameroiden kuvataajuus ei ole 25 kuvaa sekunnissa.

Tavallinen skanneri ei tunnista hajaspektri lähetyksiä koska ei erota niitä taustakohinasta.

Kannattaako pelkästään skannerin pienestä koosta maksaa suuria summia? Eivät nykyajan skannerit ole mitään raskaita rohjaleita. Kaikkea kivaahan sitä kaupasta löytyy vaikka kuinka mutta kun tulee kukkaron kaivamisen aika niin mieli muuttuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe