Me ollaan nyt tosissaan heikoilla jäillä, ja sä tiedät sen itekin. Sä petit lupaukset ja siinä samalla mun luottamuksen. Nyt sulla olis ohikiitävän pieni hetki aikaa tehdä joko niin tai näin...
Sä oot mulle REHELLINEN ja kerrot. Kaiken. En ehkä jätä sua ja rakkaus taas voi voimistuu sen jälkeen ja pystyn antamaan anteeks. PUHU. Kerro mulle. Virheitä tekee jokainen ja niistä toivottavasti oppii.
TAI
Sä et oo mulle rehellinen etkä kerro. Mä en jätä sua.
Mä alan ite myös kaksoiselämän. Sen jälkeen kun olen lyönyt ton kotioven perässäni kiinni, hetki sen jälkeen sä tuut petetyks. Yhtä raskaasti kun minä nyt. Sen jälkeen sä häivyt hyvin äkkiä mun elämästä ihan omatoimisesti. Sitä saa mitä tilaa.
Tässä on vielä se pieni hetki aikaa, sen ajan mä koitan jaksaa vielä sua rakastaa, ei se niin vaan kuole joten pelastettavaa olisi, MIETI.
En jaksa ymmärtää miks helvetissä sun piti mennä se tekemään. Mut toivonkipinä mussa vielä on, kerro mulle, oo rehellinen. Tai sitten...
Mä rakastan sua, vielä.
Mutta sinusta riippuu vahvistuuko se rakkaus tai astuuko tilalle viha.
Pallo on nyt sulla.
Sunnuntai
Rakas
8
1410
Vastaukset
- ....
kertoa noinkin tärkeä asia ihan kasvotusten eikä jossain perkeleen keskustelupalstalla? Oikeesti?
- siellä
riehu. Kukin katos tyylillään. Keskity siihen omaan "elämääs"... Säälittävä tapaus olet. Otan osaa.
- Drama Queen 15v.
paljon jännempää käydä nämä ottelut täällä virtuaaligladiaattorien areenalla.
*peukalo alaspäin* - ?...
siellä kirjoitti:
riehu. Kukin katos tyylillään. Keskity siihen omaan "elämääs"... Säälittävä tapaus olet. Otan osaa.
teki? Tuli myöhässä päivälliselle?
- ihquu!
Drama Queen 15v. kirjoitti:
paljon jännempää käydä nämä ottelut täällä virtuaaligladiaattorien areenalla.
*peukalo alaspäin*kirjoittaja...jos keskustelupalstalle laittaa miehelleen kirjeitä ni onhan se varmaa että tulee kommenttia!Yhdyn kyllä tohon että kannattais varmaan kertoa ihan kasvotusten..Mutta onhan kivaa tää draamaa tosin =)
- morkata?
ihquu! kirjoitti:
kirjoittaja...jos keskustelupalstalle laittaa miehelleen kirjeitä ni onhan se varmaa että tulee kommenttia!Yhdyn kyllä tohon että kannattais varmaan kertoa ihan kasvotusten..Mutta onhan kivaa tää draamaa tosin =)
Tälle kanavalle on ominaista toisten loukkaaminen aina kun vähänkin mahdollista.
Olette te aika ilkeää sakkia:(
- mieheni.
Kävi sitten näin. Eli meidän homma kusi ja lujaa. Mä
kävin tekemässä sit sen. Alotin kaksoiselämän vieton. Oli kiva hoidella heppu autossa.
Arvaa kaduttaako? EI. Joten jatketaan näin sitte, käy sä hoitelemassa tiet kyllä ketä niin mä sovin sähköpostilla treffejä aina kun sä nukut tai käyt siellä ja tuolla.
Kyllähän mä sen melkein arvasin että vitsihän tää koko mein juttu on, ollu sitä alun alkaen.
Mutta mulla on nyt loistava fiilis, kosto on sulosta! Nyt odotan vaan sopivaa hetkee että saan paiskata sut rojuines helvettiin täältä.
No eipä tässä enää muuta, otetaan nyt matsii kumpi ehtii ennen loppua huoraamaan enemmän. - mieheni.
Otat mua taas niin suunnattomasti kupoliin että vaihdan mailit ton yhen tyypin kanssa ja lähen taas sen kyytiin. Et sä saatanan pösilö mitään opi.
Lupaukset on latinaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060