Kalojen ulkonäöstä...

Huolettaa

Mistä johtuu, että Kala-horoskooppia edustavat henkilöt näyttävät todella usein kaloilta, siis myös fyysisesti. Jalat muistuttavat pyrstöä, kädet eviä ja vartalo on saman muotoinen kuin oikeilla kaloilla. Silmätkin saattavat olla kuin oikeilla kaloilla. Mistä tämä johtuu, ja voiko sille tehdä jotain?

22

4997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalauttaja

puhutko itsestäsi vai jostain toisesta?
      Itse muistutan eniten kalapuikkoa. ja silmät ovat kuin kaksi paistinpannua.

ps. pusukala tahtoisin olla.

• kunpa olisinkin

En ole itse kala mutta kuumerkkini on ja siksi näytän ajoittain kalalta. Ei ole mukavaa... varsinkin kun kaloja pidetään yleisesti tyhminä, eiväthän ne osaa tehdä mitään muuta kuin uida ja lisääntyä...

• kalauttaja
        kunpa olisinkin kirjoitti:

En ole itse kala mutta kuumerkkini on ja siksi näytän ajoittain kalalta. Ei ole mukavaa... varsinkin kun kaloja pidetään yleisesti tyhminä, eiväthän ne osaa tehdä mitään muuta kuin uida ja lisääntyä...

tuo uintihomma menee käsipohjalta. samoin lisääntyminen. en taida osata sitäkään vähää.
        se vielä puuttuisi että alkaisi sikiämään. en edes pidä lapsista. ne ovat sinappikoneita tai vandaaleja. eikä maailma tee niitä yhtään sen paremmiksi. ellei ole alamäki ja hirveä koti-ikävä.
        ja tuurilla sittenkin. että ota siitä sitten selvää.

• Triton
        kunpa olisinkin kirjoitti:

No, oliko, häh? xD

• kestää

katselija. Niin joutuu epätäydellisen näköiset ihmiset itsekkin tekemään, vaikka elämänhalut olisi itseltäänkin vähissä. Koita vältellä rumia ihmisiä jos ne sinua haittaa. Pikkusen kyllä kiinnostaisi nähdä mikä "kaunotar" siellä kirjoittelee..

• Triton

Yksikään Kala jonka olen tuntenut (itseni mukaanlukien) ei ole omistanut rumia raajoja tai rumaa kroppaa. Itselläni itseasiassa on hemmetin kauniit sääret, kuulema paras osa minussa.

Mutta olen kyllä nähnyt Kaloilla pieniä tai utuisia silmiä (myös nousevalla Kalalla), kuin myös taipumusta kaksoisleukaan niin että kasvot profiilista katsottuna eivät välttämättä ole järin kaksiset.

Jos ja kun meillä useimmilla Kaloilla ei ole varaa plastiikkakirurgiin, niin ehkäpä on parempi että te ylväät & ynseät jätätte Kala-lapset siittämättä ja synnyttämättä...! :)

• jann

Lähes kaikki kalat ovat päihdeongelmaisia. Tuommonen rumentaa ja turvottaa entisestään kalan vartaloa.

• yks vaimo :)

on kalat ja Tom Cruisen kaksoiskappale, paitsi että pidempi. Muita naisia saa hätistellä pois, röyhkeitä kun ovat ja tulevat tyrkylle ja tarjoamaan itseänsä, vaikka meilläkin kolme lasta ja suhde kukoistaa. Mies totesikin kerran että taitavat monet naiset kuvitella itsestään vähän liikoja, ja luulevat tai toivovat ettei oma vaimo yksistään riitä miehelle:)

• ariez

Kaikki tuntemani kalat- ihmiset ovat ulkonäöltään viehättäviä tai jopa kauniita. Älä siis yleistä vaikka itte olisitkin ruma ja kateellinen.

• fishermans friend
        ariez kirjoitti:

Kaikki tuntemani kalat- ihmiset ovat ulkonäöltään viehättäviä tai jopa kauniita. Älä siis yleistä vaikka itte olisitkin ruma ja kateellinen.

on kalat horoskoopissa, ja kautta aikojen kauniimpia naisia, oikea jumalatar !

• railuri
        yks vaimo :) kirjoitti:

on kalat ja Tom Cruisen kaksoiskappale, paitsi että pidempi. Muita naisia saa hätistellä pois, röyhkeitä kun ovat ja tulevat tyrkylle ja tarjoamaan itseänsä, vaikka meilläkin kolme lasta ja suhde kukoistaa. Mies totesikin kerran että taitavat monet naiset kuvitella itsestään vähän liikoja, ja luulevat tai toivovat ettei oma vaimo yksistään riitä miehelle:)

ainakin se suloinen, ihana kalamies, johon olen niin kovasti ihastunut... en vain voi saada häntä... ihailen ja "rakastan" kaukaa... mutta komea on, söpö... no, jos vika täytyy löytää, niin ehkä liian lyhyt, muttei haittaisi...

• vai että a-ongelmaisia?
        jann kirjoitti:

Lähes kaikki kalat ovat päihdeongelmaisia. Tuommonen rumentaa ja turvottaa entisestään kalan vartaloa.

Ja vitut, ei todellakaan läheskään kaikki ole alkoholiongelmaisia. Mistä helvetistä te noita yleistyksiä oikein keksitte? Mä kalana en ota koskaan kännejä, okei joskus nuoruudessa on jäänyt pariin kolmeen kokeiluun eikä nekään olleet kunnon kännejä vaan sellaisia "pienessä sievässä" eli viinakset vain hieman humallutti mutta eipä kiinnosta. Ne oli vaan ihan sellasta nuoruuden (nuoren aikuisen) hulluuksissa kokeiltua. Eli pitäkää noi idioottimaisuudet omassa mahassanne!

• Anne ..........
        jann kirjoitti:

Heh.... jopas oli sinulla väite, koitahan tarkastaa puheesi ennen kuin yleistät. Olen kalat ja täysin absol.......

• Huttunen

Tuossa voi olla perää. Minäkin tunnen pari kalaa ja kumpaakaan ei voi ruususeksi kutsua. Molemmilla on möhömaha ja hörökorvat. Minä olen vesimies ja vesimiehethän ovat tunnetusti komeita ja viehättäviä

• Ai jaa.

Vai vetskarit komeita. Juice taitaa olla karvan verran vetskarin puolella - voi toki olla kalakin, mutta viimeksi kuulemani arvion mukaan on vetskari. Kovin komeana en pitäisi myöskään Benny Hilliä, vanhaa homoa.

• Kalaskorppari
        Ai jaa. kirjoitti:

Vai vetskarit komeita. Juice taitaa olla karvan verran vetskarin puolella - voi toki olla kalakin, mutta viimeksi kuulemani arvion mukaan on vetskari. Kovin komeana en pitäisi myöskään Benny Hilliä, vanhaa homoa.

Hih... Ai kaameeta, ku naurulihakset saa kyytiä nyt!! :))

• Sitruuna

Tunnen kaksi miespuolista kalaa. Toinen on kasvoiltaan lapsellinen, toinen vähän ikäistään vanhempi. Molemmat ovat pitkiä!

• Kalaskorppari

Sori... mutta voi hyvänen aika tätä sun kirjoitustas! :D
      Ei kai me miltään Kaloilta näytetä ;-)
      Sori, mut nyt on pakko nauraa :)))))

iik........

• Kalat vuosimallia 81

Täytyy kyllä todeta, että on ihmisillä nykyään huolen aiheet...

• Muikku

Heh.. No en mä kyllä mielestäni näytä kalalta pätkääkään.. Jos näytät kalalta, en usko, että se johtuu siitä, että horoskooppisi on kalat.. x)

• kalatus

Kalatytöt ovat kaikista viehkeimpiä yleensä pieniä siroja ja suuri silmäisiä ehkä jopa kalamaisia .

• katsojan

silmissä mutta mahtaa olla kieroutunut maku suomi pojilla kun ovat kehuneet minua kauniiksi vaikka muistutan kalaa :)kaikkee sitä kans saa lukeaa..hohoijaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe