Taas tuli pulmia eteen...mikä paras laudemateriaali? Ja lämpökäsiteltynä vai ilman? Mikä panelointi? Millä paras hinta/laatusuhde? Saunatontun olen päättänyt hankkia, oletteko olleet tyytyväisiä tonttuihinne, vai kannataako sittenkin vaihtaa siihen Helon uutuuteen?
Kiitollisena odottelen mielipiteitä :)
Lauteet, panelit ja saunatonttu
4
2761
Vastaukset
- ST8
Nämä paneli/laude/kiuas jutut on tietty vähän makuasioita. Muuta minulla on lauteet tervalepästä (ei lämpökäsiteltyä), panelit kuusesta ja kiukaana saunatonttu 8. Olen ollut tyytyväinen kokonaisuuteen, eikä ole ollut mitään valittamista...
- ST8
Helon netti sivuilla on sellainen tieto, että tämä uusi varaava "rondo" kiuas olisi myynnissä vasta syksyllä. Eli ota tonttu, niin ei tarvi odotella...
- saunakatti
että lämpökäsittelemätön tummuu,kun siitä niin kovasti kaikki pelottelee. Sitä mäkin ensin himoitsin kauniin värinsä takia, mutta kuinkahan kauan pysyis vaaleena?
- en tiedä
saunakatti kirjoitti:
että lämpökäsittelemätön tummuu,kun siitä niin kovasti kaikki pelottelee. Sitä mäkin ensin himoitsin kauniin värinsä takia, mutta kuinkahan kauan pysyis vaaleena?
Voihan se olla että tummuu. Mulla ollut nyt noin puolivuotta uudet panelit ja lauteet, eikä mitään merkkiä mistään tummumisesta vielä ole. Jos otat se saunatontun, niin siinähän saunotaan alemmassa lämpötilassa (n.65 astetta) kuin perinteisessä saunassa. Tämä estää varmaankin myös sitä tummumista.
Ikuisesti mikään ei tietenkään pysy uuden näköisenä. Lauteiden värin voi palauttaa esim. hiomalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760