TOTUUS VESIMIEHEN

LUONTEESTA

13

4021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CharlieChaplin

      oikeasti huuhaa horoskooppeihin?

      • Aliciane

        Nuo höpsöt ja lapselliset uskoo mihin haluavat; jopa horoskooppi merkin perusteella vimmastutaan moittimaan koko "merkkikuntaa". Voi herra isä jos joku onkin merkiltään "hmm" niin, että osaa olla suosta koko ihminen...


    • Hymy

      Totta joka sana jokaisessa merkissä ;o)
      Erityisesti allekirjoitan, että "vesimies on nepopatti ..." =))

      • kirjailijanikkari

        et varmaan sattunut lukeen mita itestäs sanottiin, taas joku hokannu ett voi runoilla
        mitä vaan, ja pöhkööhin se käy kuin oikee raha


      • self made virgo
        kirjailijanikkari kirjoitti:

        et varmaan sattunut lukeen mita itestäs sanottiin, taas joku hokannu ett voi runoilla
        mitä vaan, ja pöhkööhin se käy kuin oikee raha

        Nauretaan vaan tälle taas kerran ja joka kerta se naurattaakin. Ja on siinä tottakin. Ei olla tiukkapipoja...


    • LUKEKAA JA OPPIKAA....

      Olen ollut jo jonkin aikaa pahasti sotkussa kahteen vesimieheen, ikäeroa näillä n. 20 v. Hih. Itse olen kauris. Ja, kyllä. Kyllä. Nuo 'uudet' luonnekuvaukset ovat niin virkistävän tosia. Hienoa, kun jaat tämän kanssamme. Joten, kaikki 'vetskarit', VIHDOINKIN TOTUUS KESKUUDESSANNE, LUKEKAA HITOSSA.
      Ja sitten voittekin lopettaa sen ikuisen jankutuksen: Mikähän minussa vetää kaikkia puoleensa.....yms. Siis sen käsittämättömän, älyttömän huomionkerjäämisen, mitä tämä palsta on täynnä.

      • tarja hannele

        Samaa mieltä kanssasi. Vesimiehet ovat aivan sairaan itsekästä, itserakasta, itsepäistä ja todellisen itseavun puutteessa olevaa porukkaa. Vesimies on syntynyt valehtelemaan, mutta on syyntakeeton, koska kuvittelee mielessään olevansa aina oikeassa. Se mikä tänään on valkoista on jo huomenna mustaa. Y Ö K !
        En ymmärrä, miten vesimiehistä sanotaan että heille ystävät ovat tärkeitä! Siis miten heillä ylipäätään voi olla ystäviä sillä luonteella??


      • Vesmiesmies
        tarja hannele kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi. Vesimiehet ovat aivan sairaan itsekästä, itserakasta, itsepäistä ja todellisen itseavun puutteessa olevaa porukkaa. Vesimies on syntynyt valehtelemaan, mutta on syyntakeeton, koska kuvittelee mielessään olevansa aina oikeassa. Se mikä tänään on valkoista on jo huomenna mustaa. Y Ö K !
        En ymmärrä, miten vesimiehistä sanotaan että heille ystävät ovat tärkeitä! Siis miten heillä ylipäätään voi olla ystäviä sillä luonteella??

        Eihän horoskooppimerkit kaikissa tapauksissa päde. Tuskinpa sinäkään mikään enkeli olet, kun tuollaisia päästelet?

        Itsekkyys ja itsenäisyys ovat kaksi eri asiaa, "itseavun puutteessa olevaa porukkaa" en käsitteenä edes ymmärrä, olen siis tyhmä.


      • oinasnainen luki oman kuvau...
        Vesmiesmies kirjoitti:

        Eihän horoskooppimerkit kaikissa tapauksissa päde. Tuskinpa sinäkään mikään enkeli olet, kun tuollaisia päästelet?

        Itsekkyys ja itsenäisyys ovat kaksi eri asiaa, "itseavun puutteessa olevaa porukkaa" en käsitteenä edes ymmärrä, olen siis tyhmä.

        Joku on nyt mennyt hieman provosoimaan. - Lievästi. Olen itse erittäin pitkäpinnainen ja vasta tarpeen vaatiessa kerron, suorasanaisesti tosin, oman mielipiteeni. Lukemaankin olen oppinut jopa kolmella eri kielellä. Hieman kannattaisi kyllä pistää nyt jäitä hattuun. Itse olen muuten vesimiehen puoliso... :)


      • Vesmiesmies
        oinasnainen luki oman kuvau... kirjoitti:

        Joku on nyt mennyt hieman provosoimaan. - Lievästi. Olen itse erittäin pitkäpinnainen ja vasta tarpeen vaatiessa kerron, suorasanaisesti tosin, oman mielipiteeni. Lukemaankin olen oppinut jopa kolmella eri kielellä. Hieman kannattaisi kyllä pistää nyt jäitä hattuun. Itse olen muuten vesimiehen puoliso... :)

        Kiitos siitä! Mutta oli horoskooppimerkit sitten mitkä tahansa, joustoa vaaditaan aina. Eihän se muuten ole parisuhde vaan elinkautinen.


      • Marielle82
        Vesmiesmies kirjoitti:

        Kiitos siitä! Mutta oli horoskooppimerkit sitten mitkä tahansa, joustoa vaaditaan aina. Eihän se muuten ole parisuhde vaan elinkautinen.

        Vaikka yhdessä ollaan ja lujasti niin pitää se omakin elämä olla.

        Itsekäs saa myös olla. Itseään pitäisi joka ihmisen arvostaa ja vaikka vesimiehet kunnioittavat itseään, kunnioittavat he myös muita ihmisiä ja pitävät kaikkia tasavertaisina. Sitten ku alkaa "säätyihin" erottelu niin ainaki mun kans oksat pois! :D


      • Marielle82
        oinasnainen luki oman kuvau... kirjoitti:

        Joku on nyt mennyt hieman provosoimaan. - Lievästi. Olen itse erittäin pitkäpinnainen ja vasta tarpeen vaatiessa kerron, suorasanaisesti tosin, oman mielipiteeni. Lukemaankin olen oppinut jopa kolmella eri kielellä. Hieman kannattaisi kyllä pistää nyt jäitä hattuun. Itse olen muuten vesimiehen puoliso... :)

        ... ja paras ystäväni on oinas :D Ollaan ku paita ja peppu. Minä yllytän ja kaveri toteuttaa. On muuten ollu todella mahtavat 5.5 vuotta jotka oon sen tuntenu ;)


      • n 21
        oinasnainen luki oman kuvau... kirjoitti:

        Joku on nyt mennyt hieman provosoimaan. - Lievästi. Olen itse erittäin pitkäpinnainen ja vasta tarpeen vaatiessa kerron, suorasanaisesti tosin, oman mielipiteeni. Lukemaankin olen oppinut jopa kolmella eri kielellä. Hieman kannattaisi kyllä pistää nyt jäitä hattuun. Itse olen muuten vesimiehen puoliso... :)

        olen samaa mieltä kanssasi.Olen myös oinas nainen ja vesimiehen avopuoliso.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe