ihastunut..

ujo tyttö..

kun olen ihastunut oikein kunnolla yhteen mieheen ja pienenä salapoliisina tietysti olen hankkinut sen numeron.. nyt vaan on iso kynnys mitä hänelle laittaisi vai laittaako mitään.. samaa koulua kuitenkin käy ja näkee lähes päivittäin.. en osaa olla ajatuksieni kanssa.. tahtoisi vain jonkinlaisen tiedon siitä olenko hänelle edes olemassa.. tai jotain.. ahdistaa tällainen.. miksi ihminen ihastuu niin äkkiä vaikka olenkin katsellut tuota mmiestä jo muutaman kuukauden.. :)
pulassa.. :)

12

1365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VAIN!

Eikun laitat vain viestiä, sitten se selviää. Inhottava sitä on päänsisällä pohtia, kaikki selviää yhdellä viestillä. :)

• ujo tyttö..

se vaan kun olisi rohkeutta.. kyllä rohkeutta muuten löytyy mutta kun aihe siirtyy ihastumiseen tms niin rohkeus katoaa sen siliän tien.. :(

• näin!
        ujo tyttö.. kirjoitti:

se vaan kun olisi rohkeutta.. kyllä rohkeutta muuten löytyy mutta kun aihe siirtyy ihastumiseen tms niin rohkeus katoaa sen siliän tien.. :(

Eli ethän sä voi menettää siinä mitään jos laitat viestin. Tai voithan sä laittaa viestin et olen ihastunut, oletko sinä.. Jos ei vastausta kuulu niin ei sit ole.. En mä pystyis ainakaan odottamaan, haluaisin ottaa selvää, vaikka jännittäis. :)

• minä
        näin! kirjoitti:

Eli ethän sä voi menettää siinä mitään jos laitat viestin. Tai voithan sä laittaa viestin et olen ihastunut, oletko sinä.. Jos ei vastausta kuulu niin ei sit ole.. En mä pystyis ainakaan odottamaan, haluaisin ottaa selvää, vaikka jännittäis. :)

"Jos ei vastausta kuulu niin ei sit ole"

No ei se kyllä noin yksinkertasta ole, koska se voi myöskin olla ujo ja tommonen yllättävä lähestyminen voi sillon pelästyttää hiljaseksi.

Siksi olis ehkä parempi yrittää jutella naamakkain vaikka kuinka ujostuttas.

• koulussa

... tutustua. Ehkä ei kannata heittää ekana tekstaria, jos ei mitään juttua ole ollut aikaisemmin.

• itse...

olin nähnyt yhtä söpöä äijää vain muutamia kertoja kesässä, parina kesänä peräkkäin. Etsin hänen numeronsa käsiini, ja laitoin pienen harkinnan jälkeen hänelle viestin. Ja hän jopa muisti kuka olen, ja vastasi muutamiin viesteihini. Ei kuitenkaan halunnut kertoa vielä itsestään enempää, joten viestittely jäi... :( Mutta onnea sinulle, laita vain rohkeasti viesti!!! :)

• Kainomieli

Ei siinä muu auta, kuin kokeilla. Aina ei tietenkään onnista, mutta joskus voi käydä hyvinkin.

Itsekin onnistuin tykästymään samassa koulussa, joskin eri aineessa opiskelevaan nuoreen mieheen ( ja niin kuin tuli vannottua itselle, että ei näin... :) ) Tilanteen teki kyllä huomattavasti helpommaksi se, että mies itse oli yrittänyt vaivihkaa kavereiltani numeroa kysellä, mutta eivät olleet antaneet. Pyysi sitten kaveriani välittämään oman numeronsa eteenpäin, mutta siitä huolimatta ei meinannut uskallus alkuun riittää...

Meidän onneksemme numeronvälitys kuitenkin toimi, yksi viesti johti toiseen ja niin edelleen... :)

• tuumasta toimeen

Laita ehdottomasti viesti tai soita, et menetä siinä mitään, nyt on aika toimia! Hän voi tuntea samoin sinua kohtaan tai sitten ei, mutta ellet ota yhteyttä niin et saa sitä ehkä tietää...

• uj-o

Mistäs päin olet?
      Ehkä minä vaikka olen ihastumisesi kohde, hehe.. :)

• ujo tyttö..

tuskinpa vain.. tämä ihastukseni on nimittäin tällä hetkellä espanjan auringossa.. ;)

• ujo tyttö..

nyt on viestiä laitettu.. kaverit painosti ja tajusin ettei minulla ole mitään menetettävää.. viestiteltiin tovi jos toinenkin.. ja ihan kivalta vaikuttaa.. saa nähdä mitä tapahtuu kun ensi viikolla nähdään taas koulussa.. odotan jännityksellä... ;)

• ujo tyttö..

kiitos kaikille preppauksesta.. toivottavasti onni potkaisisi.. ;) =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6084
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2863
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe