Quinnyn vaunuista ja rattaista kokemuskia? Hyvät ja huonot puolet ym.?
Quinnyn vaunut ja rattaat
2
170
Vastaukset
- rattaista
Ja vanhemman mallisista, eli kaallistuvalla etupyörällä. Ja nämä rattaat on maailman parhaat työntää!!
Helpot kääntää vaikka yhdellä kädellä, kun etupyörä ei pyöri ympäri vaan k a l l i s t u u ja palautuu itsekseen.
Suosittelen lämpimästi, jos jostain vielä saat. Näitähän ei (tietääkseni) enään valmisteta vaan ne on nyt tuolla kääntyvällä/pyörivällä eturenkaalla, ja niillä ei matka-ajossa tee yhtään mitn. Hyvä tieten shoppailureissuille nuokin.- tiutiu
Meillä on käytössä Quinny Freesty 3XL Comfortit, eli nuo on ne uudemman malliset missä se etupyörä pyörii ympäri ja olen enemmän kuin tyytyväinen rattaisiin:) Monet sanovat että se kääntyvä etupyörä on turha, koska se pitää lukita jos lumessa työtää, mutta minun ei ole tarvinut kertaakaan vielä sitä lukita vaikka minkälaisessa sohjossa ollaan menty. Meillä oli käytössä alussa Dreami kopan kanssa ja olin kyllä tyytyväinen siihen koppaankin. Vauva mahtui hyvin siellä olemaan ja oli muutenkin näppärä. Nyt meillä käytössä ratasosan kanssa ja ainut "vika"minkä olen huomannut on se että kuomu on hiukan heppoisen oloinen, mutta muuten rattaat ovat täydelliset. Yksi parannus (verrattuna niihin vanhoihin rattaisiin)on selkänojan säätö. Näissä uusissa on todella näppärä vipu mistä säädetään selkänojaa kun taas vanhoissa Freestyleissä oli semmoinen hankala narusäätö. Näitä uusia Freestyjä voin kyllä suositella lämmöllä ja olihan nuo vanhatkin kyllä todella hyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862