Ihastukseni on mielessäni joka päivä eli hän on todella tärkeä minulle ! Unohtamaan en siis pysty, enkä haluakaan. Hän on minua nuorempi ja ujo. En ole koskaan ennen tuntenut ketään kohtaan samanlaisesti ja ihastun todella harvoin, koska olen kranttu.
Mitä hän tuntee minua kohtaan nykyään ? Lienee arka näyttämään tunteitaan ?
Kiitos, jos vastaat :)
Päiville !
5
292
Vastaukset
- Mustang
Saa tähän muutkin näkijät vastata ...
- jou-jou
Kyllä hän sinua kattelee..aina vähän etäämmältä ja sitte kun katseenne kohtaa, niin on sen näkönen, että haluis sanoa jotain.
Vaan sittempä menee pupu pöksyyn, teillä molemmilla.;)
Koitas nytten vähäsen rohkaista poikaa. - Mustang
jou-jou kirjoitti:
Kyllä hän sinua kattelee..aina vähän etäämmältä ja sitte kun katseenne kohtaa, niin on sen näkönen, että haluis sanoa jotain.
Vaan sittempä menee pupu pöksyyn, teillä molemmilla.;)
Koitas nytten vähäsen rohkaista poikaa.Tekstisi on ihan totta !
Kirjoitit hauskasti ... "pupu pöksyyn"-termi huvittaa, koska eräs kaverini sanoi just samaa hiljattain. Ja tottahan se onkin (eli näit ihan oikein !), koska meillä molemmilla on pupuja pöksyt täynnä :)
Olen pohjimmiltani ujo, mutta silti minun täytyy yrittää rohkaista häntä, koska lienen kuitenkin se rohkeampi osapuoli ...
Kivaa kesää Sinullekin jou-jou !
- päivi
ihastus on molemminpuolista ja on sinulle aika tärkeä ihminen mutta hän on vaan kertakaikkiaan niin ujo ja arka näyttämään tunteitaan älä unohda häntä mutta tämä kyllä tulee muuttumaan mitä jos ehdottaisit hänelle tapaamista?
- Mustang
Hienoa kuulla, että hänelläkin on yhä tunteita !
Hän on todellakin ujo ja varmaan arkakin, joten minun varmaankin täytyy koettaa rohkaista häntä jotenkin. Kunhan nyt seuraavan kerran törmään häneen, niin sitten katson, josko jo uskaltaisin ehdottaa tapaamista ... tai sitten vähän myöhemmin vasta ...
Päivi, mukavaa kesää Sinulle !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314