Olikoko teillä jotka ette tiennet syntymättömänne sukupuolta, jotain tuntemusta siitä kumpaa sukupuolta hän voisi olla? Oireita tms. josta aavistelitte sukupuolen, pitikö tuntemukset paikkaansa?
poika- vai tyttöolo
11
1309
Vastaukset
- minä kyllä
Olin varma että ois poika mutta tyttöpä tuli : )
- Annukka75
Täällä siis kans äippä odotti poikaa,vielä kaksosia,ja aivan varma olin että poikia.No,kaksi prinsessaa syntyi,että se siitä..
Nyt odotan rv 39 4 ja kaikki kyselee kumpaa!?
Nyt en ole lähtenyt julkisesti veikkaamaan yhtään mitään,mutta poikaolo on vahva jälleen.Joten tyttöhän sieltä sitten varmaan syntyy..;D
- varma
että poika tulee. Näin kolmesti unta pojasta, tein sen "sormustempun" ja se näytti poikaa, mun äiti näki unta et sain pojan ja sit mun vauvamasu oli sillee edessä niinku poikamasu, eikä takaa näkyny yhtää et oisin raskaana.
Sit ku vauva synty ja kätilö sanoi, että suloinen tyttö tuli, niin en meinannut uskoa, kun olin niin varma että saisin pojan! =) - ...
meillä anoppi oli sitä mieltä että eihän sieltä voi tullakku poika kun ite ei ole saanut kun poikia..:) sitten kävi niin välillä päähän ottamaan se niin toivottiin miehen kanssa vaan tyttöä ja piettiin jo mahottomana et poika tulis. No mut tyttöhän sieltä tuli ja kaikki onnellisia, jopa anoppi joka toivoi vaan poikaa ja oli varma pojasta.
- reedi
Mulla oli ihan sellainen olo jo kauan ennen synnytystä, että poika meille tulee.
En päätellyt sitä mistään oireista (tai oikeastaan niiden olemattomuudesta) vaan yksinkertaisesti tuntui ihan siltä...
Oikeassahan minä sitten loppujen lopuksi olinkin eli poika tuli:) - suurperheen mude
olen veikannut oikein...ollut vaan sellainen tunne. syömisistä, pahoinvoinnista, painon noususta päättelyä... neljäs tuntui tytöltä,(ennestään kolme poikaa) todellinen yllätys kun sieltä oikeastikkin sitten syntyi tyttö. viides taas oli nii erilainen kuin tyttö raskaus ja poikahan sieltä tuli. nyt viimesin oli alussa hieman sekavan tuntuinen...mutta puolen välin jälkeen alkoi selvästi tuntuun tytöltä... ja tyttöhän se oli. =))
- heti alusta
ja tyttö tuli
- SallaRi
..oli esikoistani odottaessa tyttö-olo. Olin siis aivan varma että tyttö tulee... no poika tuli. Nyt toisella kerralla olo oli aivan samanlainen mahan muotoa myöten ja sisustin huoneen pojalle sekä keräilin poikien vaatteita... tyttö tuli :)
- koko
raskauden ja poika tuli!!!:))
- tyttö tuli
Kaikki vanhankansan merkit piti paikkansa...
¤ tytär vie äitinsä kaneuden...
¤ ihokarvojen kasvu hidastui...
¤ nenä levenee loppuraskaudessa...
¤ vastsa oli rantapallon muotoinen....
¤ hiukset ei rasvoittunut kovin helposti....
Ja muutenkin tiesin odottavani tyttöä koko ajan, vaikka en sukupuolta tiennytkään etukäteen.
Ja Närästyksestä vielä, minua närästi todella paljon loppuraskaudesta, ja vanhakansa sanoo että närästys kasvattaa hiuksia....ja hiuksia oli paljon kun tyttö syntyi - Tyttö tuli
Että näin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376