Istutin runsas viikko sitten kiinanlaikkuköynnöksen (Actinidia kolomikta)avoritilään, se kesti kaikki viikonlopun myrskyt, ja jopa parin asteen hallan, mutta eilinen 5-6 asteen pakkanen taisi olla sille kohtalokas. Jo n. 60 sm korkea taimi on surullista katsottavaa. Latva ja lehdet ovat kuivettuneet ryppyisiksi kuin vanhat vihdanlehdet. Onko taimi kokonaan menetetty? Vieläkö toivon että taimi toipuu. Leikkaanko ainakin lehdet pois. Taimi on jo osittain puuvartinen, mutta oksat ja latva ovat vielä ruohomaiset.
Kiinanlaikkuköynnös paleltui
Nimetön
1
4573
Vastaukset
- pms68
kasvi voi näyttää siltä että on ottanut neniinsä, mutta voi olotila siitä vielä korjaantuakin kun odotat. Laikkaamisella ei ole kiirettä ennekuin näet että versot alkavat ruskettua eli ovat varmasti menetettyjä. Puuvartisesta osasta alkaa jokatapauksessa tulla uutta aikanaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178