Onko laskettuaika pysynyt samana?

Siru`

Eli ne jotka on käyneet jo ensimmäisessä ultrassa niin teiltä kysyisin onko teillä muuttunut laskettuaika vai onko pysynyt samana? Jos on heittänyt niin mihin suuntaan takasinpäin vai eteenpäin?

11

1140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie vaan

aika piteni noin kuukaudella... Muttta tuossa kesäkuussa on uusi ultra niin siellä sitten varmistuu aika.

• melissa rv32+5

La 7.7. pysyi samana neuvolakortissa, vaikka ultran mukaan lasketuksiajaksi tulee 4.7.
        Sanoivat vaan ettei kannata aikaa muuttaa,kun ajat ovat niin lähellä toisiaan.

• samana

Mulla kävi niin harvinaisesti että ultran antama LA oli sama kuin laskennallinen LA. Synnytyksen arvioinnin ultrassa (rv36) mitat vastas kahta viikkoo vanhempaa. Mutta sehän onkin sitten jo niin yksilöllistä kasvua niin myöhäisessä vaiheessa.

• muuttu

eka oli LA 7.11-06 mut vaihtuki 1.11-06 ekassa ultrassa...mukava yllätys oli kun raskaus oliki viikon pidemmällä...:)

• olin nyt

neljännessä ultrassa viikolla 24 5, ja tänään mietti lääkäri, että pitäskö aikastaa laskettua parilla viikolla. Niskaturvotusultrassa oli vielä täysin lasketun ajan mukaiset mitat. Ei se sitä sitten lähtenyt muuttamaan, kun kuitenkin käyn melkein kerran kuussa ultrassa, niin seurataan sitä kokoa kuitenkin tiiviimmin kuin normaalisti. Siksi käyn useammin ultrassa, kun piikitän ennaltaehkäisevästi Fragminia.

• Mulla on

laskettu aika pysynyt samana niin kuukautiskierron pituuden mukaan, 11 3 ultran sekä 21 2 rakenneultran mukaan laskettuna. Saapa nähdä, kohta tuo maaginen päivä on käsillä! :-)

• Nuppu

Ollaan siis käyty sekä np- että rakenneultrassa.

• ...viim. kuukautisten mukaan laskettiin neuvolassa 5.10. lasketuksi ajaksi, ultrassa tuli la 7.10. eli aika hyvin kätilö neuvolassa sen arvioi. :)

• joujou

neuvolan laskurin mukaan 29.11.2006, tänään np-ultrassa ja la 16.12.2006 eli reippaasti siirtyi eteen päin. nyt rv siis 9 4. Ja parin viikon päästä uudestaan np-ultraan.

• MsBlondy
        joujou kirjoitti:

neuvolan laskurin mukaan 29.11.2006, tänään np-ultrassa ja la 16.12.2006 eli reippaasti siirtyi eteen päin. nyt rv siis 9 4. Ja parin viikon päästä uudestaan np-ultraan.

Kaksikertaa on ultrassa kayty ja molemmilla kerroilla on aikaistunut laskettu aika. Kuukautisten mukaan ensin sanottiin 20.9. Ensimmaisessa ultrassa muuttui 9.9 ja rv20 ultrassa muuttui 7.9! syyskuussa sen sitten nakee mika on "totuus" ;)

• rv 40+3

Samana pysyi...mutta eipä näköjään osunut lopulta kumpikaan oikeaan....saa nähdä milloin syntyy. t: RV 40 3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe