Mitäs mieltä olette kyseisestä autosta? Ite hommasin tossa kuukausi sitten vm-02 olevan 1.8 litraisen. Kun noita muksujakin on tohon siunaantunut, niin tila-autohan se piti sitten saada.
Ite oon ollu tyytyväinen tiloihin, ajettavuuteen, varusteisiin ja yllättävän pieneen bensan kulutukseen.
Ja 100 000 huoltokin tuli tehtyä. Osat 150 € työ.
Ja sen huoltovalon (jakoavaimen kuva siellä mittarissa) saa nollattua seuraavasti: Kun auto on virrattomana --> trippimittarin nollausnappi pohjaan --> virrat päälle --> trippimittarin tilalle tulee laskuri joka laskee kympistä nollaan --> odotellaan nollaan asti --> nappi ylös. Näin se nollaantuu, ja taas jakoavaimen kuva ilmestyy 15 000 kilsan päästä.
Xsara Picasso
6
1548
Vastaukset
- Macus
päästä vaa muissa 1.8 16v Picassoissa;)
- HemmoHohto
siis tarkoitin et 15000 kilsan päästä se mun mielestä alkaa varottelemaan et varaappa huolto... Mut 20 000 kilsaa on se "huoltoväli"
- mä vaa
edullinen kyl oli...ei tainnu olla merkki liike....ittellä C5 Break ja hinnax tulis merkkiliikkeessä 400erkkii....
- HemmoHohto
merkkihuolto. Kaveri teki autokorjaamolla firapelinä, silti sain liikkeen leiman. Tota mä just ajattelinki, et maksaa maltaita jos huollattaa merkkiliikkeessä...
- HemmoHohto
HemmoHohto kirjoitti:
merkkihuolto. Kaveri teki autokorjaamolla firapelinä, silti sain liikkeen leiman. Tota mä just ajattelinki, et maksaa maltaita jos huollattaa merkkiliikkeessä...
otti työstä 60€, aikaa meni noin kolme tuntia. Moottorista piti irroittaa se nokkahihnan puoleinen kannakekorva, ja tunkata motti ylös, näin siihen sai sen verran tilaa et hihna on vaihdettavissa. Melko ahdashan se konehuone on. Se laturin/tehostajan/ilmastoinnin remmi onki sit vielä ahtaammas paikas. Sitä ei missään räntäsateessa keskellä korpea vaihdetakkaan jos lasahtaa...
- Veikko
Ajettu tosin vasta viitisentuhatta km.
Kiva ajaa ja tilaa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804