kuinka pian syntynyt?

....................

kuinka pian teillä on vauvat syntynyt limatulpan tulon jälkeen? olen kuullut että jos se on verensekaista niin se enteilee jo synnytystä. mulla eilen tuli veristä tulppaa ja nyt tässä odotellaan jo synnytyksen käynnistymistä. la on 29.5 eli onko toiveita että voisi syntyä ennen laskettua kun rupeaa olemaan jo tosi vaikeat olot.

8

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla

Vrensekaista limatulppaa alkoi tulla sunnuntaina, lapsivedet menivät tiistaiaamuna ja keskiviikkona oli vauva maailmassa :) Onnea elämäsi ihanimpaan kokemukseen!

• tota-

limatulppaa tuli ulos useamman viikon.

• Tessa

Tuleeko kaikilta limatulppa ulos ennen synnytyksen alkua...?!?

• Tessa kirjoitti:

Tuleeko kaikilta limatulppa ulos ennen synnytyksen alkua...?!?

ei tullut muuta kuin lapsivedet, eikä sen jälkeen meinannut tulla mitään muuta, edes lapsi... Meni 27h vesien menemisestä ennenkuin lapsi oli maailmassa.

• odotellaan

mulla meni limatulppa jo vk34 (sen jälkeen olin vuodelevossa 2vk).
      kipeitä suppareita on ollut nyt neljättä päivää epäsäännöllisesti ja viikolla 38 tasan. et aikasamoissa ollaan. on koitettu 3ässän sääntöjä ja kävelyjä mut ei vaavi haluu vaan tulla ulos.. tulispa pian. eilen paino arvio oli jo nelisen kiloa..

• yks äitii

tuli limatulppa pe iltana 21 aikoihin.ISO ja ikävän näköinen oli...La aamuna 9:44 syntyi typykkä.
        Ekassa raskaudessa en moista mölttiä nähnyt.

• .....

limatulppa tuli sunnuntaina, lapsi syntyi tiistai-iltana.

• tipsu

Mulla limatulppa lähti sunnuntaipäivänä ja tyttö oli maailmassa to klo 02.43.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe