Smart Sales, Turku

rahaton++

Eli "Smart Sales" Turussa kävin työhaastattelussa. Luultavasti saan työpaikan sieltä mutta nyt kun olen lukenut näitä juttuja Smartista minua rupesi ahdistamaan :( Hain siis kesätyötä eli en ole suunnitellut jääväni alalle kovinkaan pitkäksi aikaa. Kannattaako ottaa työpaikan vastaan? Ymmärsinkö oikein että perustuntipalkka on 6,42e/tunti ja siihen tulee päälle 4e/tunti jos aktiivisesti yrittää myydä? Eli että käytännössä pohjatuntipalkka on 10,42e? Ja sitten tietysti provisiot päälle jos onnistuu myymään jotain :) Haluaisin myös tietää että paljonko täytyy myydä ettei saa potkuja?

3

1000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen smarttilainen ; onn...

koeajalla saa takuupalkan eli tuon 6,42, mistään aktiivisuuslisästä en ole kuullutkaan...takuupalkkaan täytyy jo myydä PALJON eli sen yli vaikea päästä....

• Hoh hoh!

Alkupalkka voi olla viisikin euroa, jos olet keskiasteen opiskelija. Ja taatusti ei tuu mitään neljän euron lisiä! Etsi hyvä ihminen kunnon töitä.

• Itse töissä smartilla
        Hoh hoh! kirjoitti:

Alkupalkka voi olla viisikin euroa, jos olet keskiasteen opiskelija. Ja taatusti ei tuu mitään neljän euron lisiä! Etsi hyvä ihminen kunnon töitä.

Moi!
        Eli työhaastattelussahan annetaan ihan ymmärtää että perustuntipalkka se 7 ekeä ja sitten vielä ku myyt hyvin, ni provisiota napsahtaa kivasti.

Mulle selvis vasta ku olin sopparit kirjotellu ja töitä tehny n. viikon että ei se ihan niin menekään. Eli pisteillähän siinä pelataan. Pitäis mun tapauksessa myydä vähintään päivässä se 4 tuotetta, että saa sitten palkassa sitä proviikkaa. Jos ei jonain päivänä esimerkiksi myy ollenkaan, tai huonompi kausi, niin sitten et saa YHTÄÄN provikkaa!
        Niin minulle sanoivat toiset työntekijät.

Itse henk kohtaisesti aion katsoa miten myynti lähtee sujumaan.. Jos ei niin ainahan tässä voi samalla muuta työtä hakea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe