..Et millon se Harry Potter ja Feeniksin kilta elokuva tulee? Ei kukaan voi tietystikkään tarkkaan sitä sanoo mutta kuitenkin n. millon sen pitäs tulla?
Tiiättekö..
5
609
Vastaukset
- Severus Snape
mie veikkaan et mahd. marraskuussa tms 2007 elokuvissa..
http://www.imdb.com/title/tt0373889/ 13.7.2007 maailmalle ja Suomeen 1.8.2007. Tää on varma tieto.
- ....
Pitäis tulla ens vuoden heinäkuussa mutta eihän se 100% varma ole vaan voi tottakai muuttuakin.
Tiedon on vahvistanut Warner Bros. Feeniksin killan maailmanensi-ilta on 13.7.2007 ja Suomen ensi-ilta on 1.8.2007.
- varmaa on
tanzu84 kirjoitti:
Tiedon on vahvistanut Warner Bros. Feeniksin killan maailmanensi-ilta on 13.7.2007 ja Suomen ensi-ilta on 1.8.2007.
Kyllä tuo tieto suomen ensi-illasta pitää kutinsa..Olen varsinkin tarkistanut asian hyvin sillä haluan olla varma pääsenkö katsomaan potteria syndepäivänäni..:D:D:D:D
aika turha viesti mut :D:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479