kaseäloma.. yksin?

Sosiaalinen Olento

on 17.

ei kesätyötä.

asun maaseudul.

mitä AION tehä koko kesän???? kaverit on pääsääntösesti töissä, mut ite en oo saanu työpaikkaa aktiivisella hakemisellakaa.. :/

Oon äärimmäisen ulospäinsuuntaunut ja masennun jos joudun olla esim. 2 päivää ilman kavereita.

jos joudun 2kk olemaan pääsääntösesti eristyksissä, en kävis ees viikonloppusin missään.. itkettää jo valmiiks!! MUL EI OO MINKÄÄNLAISII suunnitelmii kesäks.

tää voi olla valitusta valituksen perään, mut antakaa jotain vinkkejä mulle kesäks, millä onnistuisin nauttimaa siit :)

mul on 7-vuotias pikkuveli ja kissa. siis et jo niissäki on jonku verran 'virikettä'. leirejä tääl ei kyl järjestetä eikä muutakaa illanviettopaikkaa oo.. oma-alotteisesti voin mahollisesti saada jotain ruohonleikkuu-töitä ja mahollisesti myös toimistotyötä mut sillon joutuisin olemaan yksin jossai huonees. luultavasti kavereita tulen näkemään kerran viikossa. neki kaverit on sellasii 'pehmoi' ett ne ei haluu esim. ryypätä tms.. suurin osa mun kavereista asuu yli 10km pääs ja koska ei oo autoo nii :/ satunnaisesti voin päästä myös kaupunkii..

MUTTA.. suurin ongelma mul lienee ettei oo poikakaverii, jonka kans vois viettää aikaa :) oon kiinnostunu yhestä pojasta ja meil on siis ollu juttua (tosin en tiiä onko se enää kiinnostunu..) mut en oo nähny sitä pitkään aikaan vaik se asuu samal paikkakunnal mut se käy eri kouluu :/

kertokaa ohjeita ja vinkkei mun 'elämäntilanteen' parantamiseks ja erilaisii ajanviettomahollisuuksii!! utlee todella tarpeesaan!! kiitti jo etukäteen :)

3

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Neiti.88-

Tuskin ne sun kaverit koko kesää on töissä? Etköhän sie niitäkin ehdi nähdä. Jos kerta oot ulospäinsuuntautunu nii luulis et saisit uusiakin kavereita helposti :) Tuohon poikajuttuun en niin osaa neuvoa.. Jos hankkisit sen numeron jotenkin ja tekstaisit? Jos et muuta keksi nii mee vaikka pikkuveikkas kanssa jonnekin, esim. leikkikentälle, sielläkin voi tavata uusia ihmisiä. Hyvää loppukevättä :)

• mongolidi

Sieltähän tulee futiksen mm-kisoja koko kesäkuun ja vähän heinäkuullakin. Et sä mitään kavereita tartte kun sulla on jalkapallo.

• teija

Innostaisko uusi ihminen? Ois kiva keksiä tekemistä kesäksi..?`:)
        Laita tänne sähköpostiosotteesi niin mailaan sulle!

T. Tyttö 17 w.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe