Mää oon tuumannut, että auton ostamisessa ja omistamisessa ei ole mitään järkeä, jos sitä miettii vain kulkuvälineenä, jolla pitää päästä paikasta A paikkaan B. Saman tekee julkisilla tai vaikka ajoittain taksilla halvemmalla. Siksipä kannattaakin ostaa mersu, jossa sentään tulee aina hymy ja hyvä mieli kun rattiin menee. Tällöin voi ainakin jotenkin perustella auton omistamisen, noin niinkuin harrastusmielessä. Onhan niitä kalliimpiakin harrastuksia. Jos pitää muuhun kulkuvälineeseen tyytyä, niin olkoon se sitten se HKL:n sininen.
Hullua ostaa
auto...
1
487
Vastaukset
- Mercedesisti
Itse kun pähkäilin auton ostoa, niin päädyin SLK:n juuri sen takia, että pelkäksi kulkupeliksi autom on jumalattoman kallis, nyt se on samalla harrastusväline ja ilon ja laittelun/puunauksen kohde, jolloin ei tarvitse murehtia että onpa kalliita kilometrejä, vaan siis kuljen samalla siinä sivussa paikasta toiseen ja SLK on osittain harrastus myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070