Haluutko elämältä oikeesti tätä mikä sulla nyt menos?oudot on halut jos sitä haluut ku tiiät mitä muutakin vois tapahtuu.Mutta mä taidan alkaa vetäytyyn pikkuhiljaa syrjään tältä palstalta..Voit kaikessa rauhassa jatkaa yksinään leikkimistä.Onnee vaan jatkoon kulta =)
Haloo nainen!
14
2599
Vastaukset
- viestis
on tarkoitettu?
- ..............................
en... tietäisinpä kuka olet
- syypää
... varsinainen puupää. Minä, minä ja minä.
- Luuri kädes
On tarjolla?
- mitä-
kenelle tämä on ja mitä? muuta voisi tapahtua?
- käyttöä
Sitäkö tällä viestillä ajat takaa? Odotat, että parikymmentä naista täällä kyselee viestisi perään? Jos näin on, niin korkea aika onkin sulla mennä.
- vastaa
...ei tarvi sadat naiset tääl turhaa ihmetellä et tarkottaakohan se mua...?
- sellainen tapaus
... joka ei itse uskaltanut tehdä minkäänmoista aloitetta ja nyt sitten laittaa koko homman naisen syyksi. Ei sellaisen perään kannata huokailla.
Etsiköön Justiinansa jostain.
- tapahtuu
kun me ollaan jumissa. Sulla on oma pieni linnoitus, jota mä pommitan. Mullakin on täällä pommisuoja. Tuntuupa turvalliselta. Mut jos et sä leiki myös mikää ei oo kivaa. Onnee vaa sulleki muru.
- ...
ettet kestä leikkiä...
- sitten..
luovuttaa kumpikin...
- kuka
olitkin..
- sinullekkin
kuka kirjoitti:
olitkin..
kohta pitää herätä kuka sitten oletkin
- nainenkin
Mistä sä tiedät mitä mulla on menossa? Sinähän se sekaisin olit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057451
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1025264Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163516Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253461Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3491506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?561324