Onhan sitä välillä tullut itsekin tehtyä jonkunnäköistä. Eniten puuväreillä ja lyijäreillä.
Olen vähäsen laittanut seuraavaan osoitteeseen:
http://s59.photobucket.com/albums/g319/ximonic/
Jos ketään kiinnostaa, niin sinne vaan ihmettelemään...
Meinaa jäädä usein aika vähiin, kun koulu, sävellystuokiot ja muut harrastukset vievät sitä vapaa-aikaa niin paljon...
Jokunen minunkin raapustus...
4
560
Vastaukset
Tuppaa vähän kuitenkin tympimään tuo skannauksessa häviävä värien pehmeys yms. Haaleat kohdat saattavat kadota tai jotkin korostua liikaa tai vastaavaa... Pitäisi kai säätää niitä jossain pro:mmassa ohjelmassa, mutta eipä ole saanut aikaiseksi.
- Tomba^^
...niin missä ne kuvat on? Ei tuon linkin takaa löydy yhtäkään kuvaa...
- löytyy
Avautuvalta sivulta on klikattava otsikkoa Some Drawings ja seuraavalta sivulta joko otsikkoa Black and White tai Coloured. Sitten tulee jo kuviakin.
Lahjakkaan piirtäjän taidokkaita osaamisnäytteitä. Vahinko, että en henkilökohtaisesti osaa arvostaa tuonkaltaista aihepiiriä ja tekniikkaa. Vika on siis minussa, ei taiteilijassa – joku toinen noista voisi hyvinkin pitää!
- Japani fani
Voisin sanoa, että taiteesi on erinomaista ja hienoa. Raapustus??? Ei vaan paljon enemmän kuin raapustuksia.
No taiteilijoillahan on tapana aliarvioida omia taitoja. Niin olen minäkin omia taideteoksia aina vähän aliarvioinut ja vaatinut itseltäni enemmän.
Kehoitan jatkamaan taiteen parissa.
Hyvää jakoa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202670Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262112Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o252009Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581698Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121232Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181229- 551080
- 631055
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31032