Siis kuka on se aito pritni?!
Perhana teidän pritnien kanssa!
10
419
Vastaukset
- oikea-pritnii
MINÄ olen AITO JA OIKEA PRITNII.
- ...
Koko palsta on täynnä sinun ruikutustasi. Olet vain joku 8-vuotias wannabepritni...
- grtgretretf
ET OO OIKEE JOS KÄYTÄT OIKEA-PRITNII MERKKII SE ONHUIJAUSTA
MÄ OON VARAPRITNII JA KUULE EN HALU PISTÄÄ ENÄÄ KUVAANI KOPASASIT TON KUVAN SITÄ EI OO SUN TIEDOSTOSSA NO NIIN NYYPPÄ SUL EI OO HABOS SITÄ MERKKII AIHEES ON PASKAA MIKÄ ON SUN TIEDOSTON MUOTO? MÄ TIÄN SEN JOS SÄ ET TIIÄ NIIN OOT VARMA HUIJARI TAI OOT JO KYL - oikea-pritnii
grtgretretf kirjoitti:
ET OO OIKEE JOS KÄYTÄT OIKEA-PRITNII MERKKII SE ONHUIJAUSTA
MÄ OON VARAPRITNII JA KUULE EN HALU PISTÄÄ ENÄÄ KUVAANI KOPASASIT TON KUVAN SITÄ EI OO SUN TIEDOSTOSSA NO NIIN NYYPPÄ SUL EI OO HABOS SITÄ MERKKII AIHEES ON PASKAA MIKÄ ON SUN TIEDOSTON MUOTO? MÄ TIÄN SEN JOS SÄ ET TIIÄ NIIN OOT VARMA HUIJARI TAI OOT JO KYLOlisit kuule kirjoittanut nimellä varapritnii.
Ja jos et haluu laittaa kuvaasi, olet noob, ja minä olen aito pritnii. - corina
Olet FEIKKI, oikea-pritnii. Tunnen pritniin HABOSSA. HÄN EI EDELLEENKÄÄN KÄY TÄLLÄ PALSTALLA, NIIN HÄN SANOI!!
- oikea-pritnii
corina kirjoitti:
Olet FEIKKI, oikea-pritnii. Tunnen pritniin HABOSSA. HÄN EI EDELLEENKÄÄN KÄY TÄLLÄ PALSTALLA, NIIN HÄN SANOI!!
Tuntemasi pritnii Habossa on feikki. MINÄ OLEN OIKEA PRITNII.
Älä selitä vitun teinixpissixihqd44 - corina
oikea-pritnii kirjoitti:
Tuntemasi pritnii Habossa on feikki. MINÄ OLEN OIKEA PRITNII.
Älä selitä vitun teinixpissixihqd44oikea-pritnii, jos olet oikea pritnii, niin miksi nimimerkkis galleria suljettiin? xD Pikku peelo. Lol.
jonka nimimerkki on ihan vain: pritnii. Se on se aito ja alkuperäinen.
- Mikebox
oikea-pritnii on oikea pritnii.
Ja mitä vittua sinä, huijari Mikebox--94 teet vielä täällä? Sunhan piti häipyä täältä jo aikoja sitten! Mikebox kirjoitti:
oikea-pritnii on oikea pritnii.
Ja mitä vittua sinä, huijari Mikebox--94 teet vielä täällä? Sunhan piti häipyä täältä jo aikoja sitten!Tästä ei enää jaksa väitellä... Ja kyllä itekkin tiiät, että oot huijari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837