Poikaset ovat syntyneet 1.5.06 ja 8.5.06. Väreinä vaaleanharmaan ja valkoisen kirjavia, vaaleanharmaita, mustia ja ruskeita.
Hinta 20e per.nenu. Kuvia voi käydä katsomassa os. www.freewebs.com/marip-02 .Puh.0400835549 [email protected] .
Poikaset ovat Helsingissä
MYYDÄÄN KESYROTANPOIKASIA
14
594
Vastaukset
- melissa
miten voin varata niitä
- marip
joko soitat minulle tai lähetät sähköpostia ja kerrot minkä/mitkä poikaset haluaisit varata, tai haluatko tulla katsomaan poikasia.
- melissa
marip kirjoitti:
joko soitat minulle tai lähetät sähköpostia ja kerrot minkä/mitkä poikaset haluaisit varata, tai haluatko tulla katsomaan poikasia.
missä päin helsinkiä asut?
- marip
melissa kirjoitti:
missä päin helsinkiä asut?
itä-helsingissä, mellunkylässä aika lähellä kontulaa.
- melissa
marip kirjoitti:
itä-helsingissä, mellunkylässä aika lähellä kontulaa.
minkä värisiä tyttö rottia on
- marip
melissa kirjoitti:
minkä värisiä tyttö rottia on
jos käyt kotisivuillani www.freewebs.com/marip-02 . Olen sinne laittanut tytöt ja pojat eri kuviin, niin näet minkä värisiä tyttöjä on. Tyttöjä löytyy väreissä vaaleanharmaa/valkoisen kirjava, vaaleanharmaa ja ruskea.
- melissa
marip kirjoitti:
jos käyt kotisivuillani www.freewebs.com/marip-02 . Olen sinne laittanut tytöt ja pojat eri kuviin, niin näet minkä värisiä tyttöjä on. Tyttöjä löytyy väreissä vaaleanharmaa/valkoisen kirjava, vaaleanharmaa ja ruskea.
voinko tulla katso maan niitä ke.24.5 iltapäivällä? ps.osoitteesi
- marip
melissa kirjoitti:
voinko tulla katso maan niitä ke.24.5 iltapäivällä? ps.osoitteesi
käy, että tulet katsomaan niitä ke 24.5 iltapäivällä. Jos lähetät minulle sähköposti osoitteesi omaan sähköpostiini niin ilmoitan sitten osoitteeni.
- melissa
marip kirjoitti:
käy, että tulet katsomaan niitä ke 24.5 iltapäivällä. Jos lähetät minulle sähköposti osoitteesi omaan sähköpostiini niin ilmoitan sitten osoitteeni.
lähetin sähköpostia jo. oletko saannut?
- marip
melissa kirjoitti:
lähetin sähköpostia jo. oletko saannut?
Joo sain ja vastasin siihen.
- kiinnostunut rotista
Olisiko mitään kuljetus mahdollisuuksia tänne Turkuun päin?
- marip
olla, tossa kuun vaihteessa saataisi olla mahdollisuus saada rotta/rotat sinne Turkuun. Ootko kiinostunut tytöistä vai pojista?
- kiinnostunut rotista
marip kirjoitti:
olla, tossa kuun vaihteessa saataisi olla mahdollisuus saada rotta/rotat sinne Turkuun. Ootko kiinostunut tytöistä vai pojista?
Kysyin ihan alustavasti;)
Tuota tytöistä olisi sitten kiinnostusta jos jostain;) - marip
kiinnostunut rotista kirjoitti:
Kysyin ihan alustavasti;)
Tuota tytöistä olisi sitten kiinnostusta jos jostain;)tällä hetkellä tytöissä on kaksi vapaana mutta niitä ollaan tulossa katsomaan, mutta jos on kiinnostusta niin kysele ensi viikolla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904