Valitusketju

lihava

Palstaa lukiessani olen tullut tulokseen että täällä voisi olla hyvä aukaista otsikko kaikelle mikä mieltä painaa lihavana olossa.

Itse olen oppinut olemaan tyytyväinen itseeni niiden lukemattomien laihdutusyrityksien jälkeen. Tokihan sitä aina haluaa painoa pudottaa, mutta asia ei ole niin yksinkertaista. Ainakaan minulle joka masennun helposti. Laihduttaan alkaessa kun yleensä menee ojasta allikkoon ja masentuu vain entistä enemmän epäonnistumisistaan.

Sitten pukeutumisesta pieni avautuminen... Tykkään itse pukeutua kauniisti ja monesti sellaisiin vaatteisiin mitä hoikatkin käyttävät. Mutta välillä ottaa päähän ja kovaa kun isoja kokoja tehdään yleensä vain niitä tylsempiä malleja käyttäen.
Ja sitten on ongelmana vielä rinnat. Nykyään kun muotia on paidat ja topit jossa on rintojen alle laitettu jotain nauhaa tai sitten tehty rinnoille ihan oma paikkansa puseroihin. Miksi ihmeessä niitä ei tehdä isorintasiakin mukaillen? Kaikki tähän mennessä kokeilemani tuollaiset paidat ovat autuatta liian pieniä rinnoista (ei kiva kun se "nauha" jää suurinpiirtein nännien kohdalle).

Tämä sitten tälläkertaa, mutta avautukaahan ihmeessä muutkin.

4

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lihispoika

Itse nautin kun olen iso. Ei tule kukaan kettuilemaan ja vaikka tulisikin niin jyrään sellaiset riisipussit heti maahan. Lihavuudessa on paljon hyvää:

- saa respectiä
      - voi nauttia hyvistä ruuista, sipseistä, kokiksesta, hamppareista, pirtelöstä. Kunnon annos ranskalaisia saa kropan liikkeelle, nam. Oma suosikkini on Arnoldsin six-päkki kunnon uunikuumia munkkeja eri kuorrutuksilla. Ai että on hyvää!

Ajattelin vielä ottaa ehkä 10 kiloa. Sitten saa riittää. Ei sitä saa liian fläsä toisaalta olla. Silleen sopivasti iso. Siinä on asennetta.

• leijonana

Eilen ajelin autollani ja säikähdin ihan oikeasti kun tien laidalla syrjäsilmällä lyhtypylvääksi luokittelemani harmaa esine liikahti ja huomasinkin että se oli mies : ) Oli niin laiha ettei tarttunut ensin silmään!

• lilli

juttu, meinasin kuolla naurusta.hyvää kesää sulle.

• Lihispoika

Joskus itsekään en edes huomaa noita laihiksia, kun ne katoilevat kaupungilla alvariinsa lyhtypylväiden taakse:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11938
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      149
      5430
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4477
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2738
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      102
      1506
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1451
    Aihe